Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Agencja Od kuchni wygrała przetarg na obsługę marki Perla

od kuchni

Specjalizująca się w sektorze food agencja kreatywna Od kuchni od marca 2023 r. rozpoczyna współpracę z Perla Polska, europejskim producentem hummusu. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację nowego subbrandu – Pełna Dobra. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Od kuchni, warszawska agencja kreatywna działająca w branży food, rozpoczęła współpracę z firmą Perla Polska. W wyniku wygranego przetargu od marca 2023 roku Od kuchni rozpoczęła obsługę komunikacyjną nowego subbrandu – Pełna Dobra. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, sesje fotograficzne, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok) oraz działania z zakresu PR.

Od blisko pięciu lat zajmujemy się obsług komunikacyjną producentów żywności, jednak dotychczas były to głównie małe i średnie firmy. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z Perla Polska, czołowym producentem hummusu i przekąsek w Europie. Przed nami mnóstwo wyzwań, którym chcemy sprostać na najwyższym poziomie! – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Od kuchni, posiadając własne studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content w pełni in-housowo. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko. Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa. 

Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.