Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Autentyczność marek to nie tylko trend, ale recepta na biznesowy sukces

Karina Hertel ma bogate doświadczenie medialne. W latach 2004-2015 była związana z wydawnictwem Marquard Media Polska. Doświadczenie zbierała w dziale reklamy miesięczników premium, a następnie objęła stanowisko dyrektora reklamy New Media & Mixed Media. W kolejnych latach pełniła rolę dyrektora zarządzającego segmentem Lifestyle i Kultura w Grupie Onet-RASP.

W 2019 roku założyła agencję marketingu influencerskiego – BrandLift i jest jej Partnerem Zarządzającym. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii na Instagramie, Tik Toku i w innych kanałach, w czasie rzeczywistym. Platforma pozwala również na weryfikację influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów. Z usług BrandLift korzystają najbardziej wymagający Klienci.

Od 2023 roku współtworzy Agencję SpakryB, pełniąc rolę CEO. Firma powstała z myślą o wszystkich markach, którym zależy na materiałach wysokiej jakości, ich odpowiedniej implementacji i popularyzacji w kanałach SoMe. Ideą SparkyB jest tworzenie nadcontentu, czyli angażujących treści „pod algorytmy”, oraz ich publikacja w social mediach. To, co wyróżnia SparkyB na rynku jest posiadanie sieci tzw. Sparkusów, czyli osób, dzięki którym marki zyskują dziesiątki udostępnień w jednym momencie. To właśnie Sparkusi zapewniają zasięg organiczny i skalują zainteresowanie brandowanymi treściami. Cały proces udostępniania odbywa się w aplikacji SparkyB, a jego efekty widoczne są w czasie rzeczywistym.

Obecnie SparkyB współpracuje m.in. z Avon, Yoskine, Jutrzenka, DAX Sun, Pepco, Oeparol, czy Cashmere.