Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Bank Pekao S.A. informuje o niedziałającej aplikacji PeoPay

Dosłownie przed chwilą Bank Pekao S.A. poinformował swoich klientów na facebookowym profilu o utrudnieniach związanych z dostępem do aplikacji mobilnej PeoPay. Od rana trwają liczne utrudnienia z dostępem do wielu kont bankowych.

Nie działa PeoPay

Na profilu Banku Pekao S.A. czytamy:

„Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności.”

Nie wiadomo do kiedy potrwa przerwa techniczna i utrudnienia związane z dostępem do aplikacji mobilnej Banku

Powiązane artykuły

Przerwa techniczna w Alior Banku – integracja z T-Mobile Usługi Bankowe

teoriabiznesu.pl

Przerwa w dostępie do usług mBanku – nie zapłacimy kartą

teoriabiznesu.pl

Santander – nie działa aplikacja i bankowość internetowa

teoriabiznesu.pl