Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Bank Pekao S.A. informuje o niedziałającej aplikacji PeoPay

Dosłownie przed chwilą Bank Pekao S.A. poinformował swoich klientów na facebookowym profilu o utrudnieniach związanych z dostępem do aplikacji mobilnej PeoPay. Od rana trwają liczne utrudnienia z dostępem do wielu kont bankowych.

Nie działa PeoPay

Na profilu Banku Pekao S.A. czytamy:

„Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności.”

Nie wiadomo do kiedy potrwa przerwa techniczna i utrudnienia związane z dostępem do aplikacji mobilnej Banku

Powiązane artykuły

Santander planuje przerwę techniczną

teoriabiznesu.pl

14 i 15 czerwca przerwa techniczna w banku Santander

teoriabiznesu.pl

Santander Bank – nie działają niektóre usługi, w tym aplikacja mobilna

teoriabiznesu.pl