Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

BNP Paribas nawiązał współpracę z Booksy – krok w stronę klienta

Bank BNP Paribas

Bank wprowadza nową opcję umożliwiającą klientom umawianie na spotkania za pomocą aplikacji.

BNP Paribas nawiązał współpracę z aplikacją Booksy, która do tej pory była kojarzona głównie z branżą health & beauty. Do niedawna umożliwiała użytkownikom umawianie się do fryzjera, Barbera czy np. kosmetyczki. Aktualnie powiększa się o coraz nowe firmy, niezwiązane z branżą urody. Korzystanie z serwisu Booksy jest bezpłatne. Aplikację można pobrać ze sklepu Play w przypadku Androida lub iTunes w systemie iOS. Można także korzystać ze strony internetowej serwisu. Współpracującym z nią firmom aplikacja umożliwia zarządzanie rezerwacjami poprzez umawiane tam wizyty.

BNP Paribas nawiązuje współpracę z Booksy

Pierwszym bankiem, który nawiązał współpracę z Booksy jest właśnie BNP Paribas. Jego klienci na spotkanie umówią się właśnie za pomocą aplikacji. Korzystanie z infolinii, czy stanie w kolejkach nie będzie już zatem konieczne. Wizytę możemy wybrać w każdym oddziale banku. Aplikacja umożliwia szybkie znalezienie oddziału w promilu 10 kilometrów. Jeśli wynik wyszukiwania nic nie pokaże, dystans się zwiększa. W ofercie istnieje również możliwość umówienia spotkania w języku migowym. Osoby zainteresowane wskazują oddział, w którym chcą się spotkać z doradcą. Mają one odpowiednie oznaczenia w postaci migających dłoni. Dzięki temu klienci z dysfunkcją słuchu mogą ograniczyć stres związany z późniejszym spotkaniem w placówce.

Umawianie spotkań za pomocą aplikacji Booksy

Standardowe umawianie na wizytę jest bardzo proste. Należy w pierwszej kolejności pobrać na telefon aplikację Booksy i wyszukać zakładkę z usługami finansowymi lub wejść na stronę internetową (https://booksy.com/pl-pl/s/bnp-paribas/). Następnie trzeba wybrać najbliższy oddział banku oraz planowany temat spotkania. Po rezerwacji wybieramy datę i godzinę, a następnie potwierdzamy umówione spotkanie. Potwierdzenie rezerwacji otrzymamy na podany e-mail. Bank informuję jednocześnie, iż klient może umówić się na wizytę maksymalnie 2 tygodnie przed wybranym terminem, minimalnie zaś 24 godziny. Zmiany terminu należy dokonać nie później niż pół godziny przed wizytą. Anulować spotkanie możemy natomiast w każdej chwili, nawet 5 minut przed jego rozpoczęciem.

BNP Paribas dzięki współpracy z Booksy umożliwia klientom bezpieczniejsze i wygodniejsze ustalenie wizyty. Na swojej stronie bank podaje dodatkowe informacje i udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z nowo wprowadzoną opcją.

Opracowała Emilia Niedbała

Powiązane artykuły

Wystartowała rekrutacja do kolejnej edycji programu stypendialnego „Klasa” Fundacji BNP Paribas

teoriabiznesu.pl

Nest Bank – otwarta bankowość wkracza do kredytów bankowych

teoriabiznesu.pl

Nowość w mBanku- zagraniczne fundusze inwestycyjne

teoriabiznesu.pl