Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Drugie miejsce w kategorii “Best Commerce Products” dla edrone – jako jedyna firma z Polski w Top 50

edrone_G2

System edrone – jeden z najpopularniejszych w Polsce narzędzi do eCRM oraz Marketing Automation dla sklepów online – otrzymał drugie miejsce w rankingu “Best Commerce Products for 2022”. Wyróżnienie to jest przyznawane przez G2, największą porównywarkę oprogramowania na świecie, używaną przez 60 milionów specjalistów.

Platforma G2 wybiera najlepsze na świecie firmy w oparciu o wiarygodne recenzje użytkowników. Tym razem na liście Top 50 znalazła się spółka edrone i zajęła drugie miejsce wyprzedzając takie marki jak: PayPal, Active Campaign, Magento czy Shopify, co więcej jako jedyni w tym rankingu reprezentują Polskę.

System edrone w samym 2021 otrzymał już ponad 75 odznak m.in. w kategoriach takich jak:

  • Best Support
  • Easiest to Use
  • Easiest To Do Business With
  • High Performer
  • Leader Winter 2021

Wyróżnienie “The Best Commerce Products for 2022” to zwieńczenie wysiłków firmy w tworzeniu jak najlepszego oprogramowania dla eCommerce i doskonałej obsługi klienta.  

„Dużym wyzwaniem było dla nas utrzymanie wysokiego zadowolenia klientów przy jednoczesnym dynamicznym wzroście na nowych rynkach” – mówi Wiola Jednaka Chief of Customer Care w edrone. – “Osiągnęliśmy to głównie dzięki proaktywnemu podejściu. Nasz zespół specjalistów codziennie pracuje ze sklepami internetowymi pomagając im lepiej wykorzystać system edrone oraz zwiększać przychody. Sukces oparty na satysfakcji klientów smakuje najlepiej i utwierdza nas w słuszności realizacji misji, którą jest dostarczanie nowoczesnych i funkcjonalnych technologii dla sklepów internetowych.”

Aby znaleźć się na liście „Best Products”, recenzje muszą pochodzić od zweryfikowanych klientów danego oprogramowania, kluczowe są także takie czynniki jak jakość i długość samych recenzji. Pod uwagę brane są opinie z 2021 roku. Platforma G2 analizuje ponad 1,5 mln recenzji na temat niemal 100 tysięcy firm i narzędzi technologicznych z całego świata.

System edrone kierowany jest do sklepów internetowych, które chcą lepiej analizować zachowanie swoich klientów, tak by stworzyć maksymalnie spersonalizowaną ofertę, zwiększając zaangażowanie klienta, a w konsekwencji sprzedaż w sklepie. Najważniejsze funkcjonalności edrone to marketing automation, marketing na stronie (pop-up, web layer, push), personalizowane ramki produktowe oparte na sztucznej inteligencji, a także rozwiązania wspierające obsługę klienta, w tym eCRM opracowany specjalnie dla eCommerce.

„W naszym portfolio posiadamy ponad 100 tysięcy firm technologicznych należących do 2 tysięcy kategorii i ponad 1,5 miliona zaufanych opinii użytkowników. Po prostu G2 jest tam, gdzie jest technologia”, powiedział Godard Abel, współzałożyciel i CEO platformy G2. „Nasza coroczna lista najlepszego oprogramowania ma na celu pomóc kupującym w podjęciu decyzji o nabyciu, wiedząc, że mogą zaufać wiarygodności i obiektywności naszych algorytmów oceny. Doceniamy firmy, które znalazły się na naszej liście w 2022 roku, ponieważ zapracowały na zadowolenie swoich klientów, jak również na imponującą obecność na rynku.”

O edrone

edrone, założony przez Michała Blaka i Rahima Blaka, ma swoją główną siedzibę w Krakowie i działa na rynku od 2016 roku. Biura firmy znajdują się także w São Paulo i Barcelonie. Przez ostatnie pięć lat firma pozyskała 1000 klientów głównie na rynkach CEE i LATAM. Obecnie zatrudnia ponad 150 osób. System edrone został uznany za najlepszy CRM dla eCommerce, według listy „CIO 100″ Menedżerów IT oraz wyróżniony w corocznym konkursie „Best in Cloud”, organizowanym przez magazyn Computerworld, a w 2019 roku otrzymał od Amazon certyfikat „Well-Architected Framework”. Do grona klientów edrone należą Mi Home, Leifheit, Tous, Abra, Sneaker Peeker, Lancerto, Ryłko, Obag, Mosquito, Amso, Muve, Merkury Market oraz inne rozpoznawane europejskie i brazylijskie marki. Licencja edrone jest sprzedawana w modelu abonamentowym (SaaS).

O G2

G2 to największa i najbardziej zaufana platforma z recenzjami oprogramowania, pomagająca ponad 60 milionom specjalistów podejmować trafniejsze decyzje zakupowe w oparciu o autentyczne opinie innych użytkowników. Tysiące firm współpracuje z G2, aby budować swoją reputację, zarządzać wydatkami na oprogramowanie i rozwijać swoją działalność – w tym Salesforce, Hubspot, Zoom, Adobe i wiele innych.