E-Shopping Group, notowana na NewConnect firma z branży e-commerce, wraz ze swoim partnerem – spółką Kamaks, dołączyła do grona autoryzowanych przedstawicieli prestiżowej marki FlashFire. Rozszerzenie asortymentu o renomowane urządzenia gamingowe, które cieszą się uznaniem graczy z całego świata, to kolejny krok na drodze do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz istotnego wzrostu przychodów. E-Shopping Group kontynuuje negocjacje z nowymi partnerami, realizując strategiczne założenia związane z długoterminowym zwiększaniem wartości spółki dla Akcjonariuszy.
Dzięki podpisanemu 15 października br. porozumieniu, E-Shopping Group S.A. może dystrybuować produkty tajwańskiej marki oraz samodzielnie promować je na polskim rynku. Realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem wizerunku FlashFire pozwoli spółce na dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki rodzimego rynku oraz oczekiwań klientów, a długofalowo pozwoli jej zwiększyć rozpoznawalność markowych produktów gamingowych w Polsce.
FlashFire to brand popularny wśród graczy ceniących wysoką jakość i trwałość urządzeń peryferyjych do gier, m.in. joysticków, kierownic, padów oraz myszek gamingowych. Jej asortyment produktowy jest kompatybilny m.in. z Nintendo Switch, komputerami PC, PS4, PS5 oraz XBOX-em.
– Dołączenie do grona oficjalnych dystrybutorów marki FlashFire w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze e-commerce. Nawiązanie tej wspołpracy może diametralnie wpłynąć na nasze wyniki w czwartym kwartale i w całym nadchodzącym roku. Ambitnie podchodzimy do celów związanych ze wzrostem i rozwojem, dlatego zgodnie z naszą strategią sukcesywnie pozyskujemy kolejne współprace i prowadzimy już rozmowy z nowymi partnerami – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
Podpisanie porozumienia dotyczącego dystrybucji produktów marki FlashFire jest następstwem zawarcia w sierpniu br. partnerstwa pomiędzy E-Shopping Group a spółką o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim – Kamaks. Partner ten posiada wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych. W wyniku zawartego partnerstwa E-Shopping Group S.A. uzyskała dostęp do nieosiągalnych wcześniej produktów z obszaru elektroniki i gamingu oraz do nowych rynków zbytu i obiecujących możliwości rozwoju.
– Cieszę się, że wraz ze spółką Kamaks rozpoczynamy dystrybucję produktów marki FlashFire w przededniu największego sezonu sprzedażowego, jakim jest dla nas okres przedświąteczny. Nie zwalniamy jednak tempa i konsekwentnie pracujemy nad wzrostem liczby transakcji o coraz większym wolumenie, korzystając ze wsparcia logistycznego naszego partnera. Jednocześnie koncentrujemy się na zawieraniu nowych partnerstw, ponieważ widzimy w nich potencjał do dalszego rozwoju, który znajdzie bezpośrednie odbicie w wartości budowanej z myślą o naszych Akcjonariuszach – podsumowuje Maciej Nowak.
***
O Spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.