Citibank jako pierwszy zagościł w panelu aplikacji mobilnej banku Millennium. Teraz klienci w ramach usługi Finanse 360° mogą dodać konta i karty kredytowe Citibanku.
Finanse 360° w banku Millenium
Usługa Finanse 360° umożliwia podgląd stanu konta i historię transakcji przeprowadzonej w innym banku. Aby odnaleźć daną operacje bankową, wystarczy wpisać odpowiednie słowa kluczowe. Jak informuje Bank Millennium, klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez dany bank.
Jak uruchomić usługę Finanse 360° w banku Millenium
Uruchomienie takiej usługi w Millennium jest bezpłatne.
Wystarczy:
- kliknąć w link znajdujący się w sekcji „Moje środki” lub na banerze znajdującym się na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
- następnie należy udzielić zgodę na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku
- po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
- na koniec zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Usługa Finanse 360° Banku Millennium umożliwia dodanie kont z takich banków jak:
- Alior Banku, ING
- Bank Śląski
- mBank
- Pekao
- PKO BP
- Santander
- BNP Paribas
- Inteligo
- Citibank