mBank na swojej stronie internetowej poinformował o zaprzestaniu dystrybucji ulotek w formie papierowej. Klienci Banku istotne informacje otrzymają w formie elektronicznej – mailem, lub powiadomieniami push.
5 ton papieru rocznie
Elektroniczna dystrybucja powiadomień umożliwi zaoszczędzenie 5 ton papieru rocznie. Jak informuje mBank:
„Dodatkowo wprowadzenie systemu zarządzania wydrukami i sprawne przejście znacznej części pracowników w tryb pracy zdalnej pozwoliło na oszczędzenie 4 mln kartek A4.”
Dzięki takiej organizacji, bank przyczynia się do dbania o środowisko, a co za tym idzie, obiera kierunek bycia ”less waste”.
Rezygnacja z ulotek to kolejny krok, po jak się okazuje kilku kluczowych już zmianach które wprowadził mBank:
- mBank ogłosił, że ograniczy kredytowanie projektów opartych na paliwach kopalnych na rzecz finansowania odnawialnych źródeł energii
- mBank ograniczył zużycie plastiku. ponad rok temu wycofując plastikowe butelki z wodą i kubeczki, przechodząc na kranówkę.
- Bank wdrożył szereg rozwiązań ekologicznych w swojej łódzkiej siedzibie, w tym wiele udogodnień dla rowerzystów.
Zobacz także: mBank przeznaczy miliard złotych dla energii odnawialnej