Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Blisko ludzi

mBank wpiera WOŚP – aplikacja z serduszkiem, limitowana karta i “100 za 100”

mbank

Tegoroczna edycja 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to trzeci event z udziałem mBanku. Z tej okazji wydana została kolekcjonerska karta z limitowanej edycji, a zaprojektowana przez organizatora imprezy. Do tego mBank przygotował akcje promocyjną „100 za 100” oraz aukcję na której wystawione zostaną działa sztuki z własnej kolekcji.

Karta kolekcjonerska i serduszko w aplikacji mobilnej

Od wczoraj, tj 16 grudnia, można zamawiać w/w kartę kolekcjonerską z motywem przewodnim 28. Finału WOŚP. Dodatkowo użytkownicy aplikacji mobilnej, mogą zauważyć pewną nowość – serduszko ukazujące się miejscu, w którym do tej pory znajdował się stan konta. W zeszłym roku co drugi przelew pochodził z aplikacji mBanku.

Akcja „100 za 100”

Podobnie jak w poprzednim roku, podobnie w tym, akcja „100 za 100” ma za zadanie przekazać dodatkowe środki na WOŚP. Jeśli danego dnia za pośrednictwem mBanku wpłynie 100 wpłat na WOŚP, mBank przekaże dodatkowo na WOŚP 100 tysięcy złotych, Az do dnia w którym odbędzie się finał.

Aukcja dzieł sztuki

Aukcja dzieł sztuki, czyli sprzedaż kolekcji mBanku to już druga edycja wydarzenia na której mBank przekazuje część swojej kolekcji dzieł sztuki na charytatywną licytację wspierającą WOŚP. Aukcja odbędzie się siedzibie domu aukcyjnego Desa Unicum w dniu 28. Finału WOŚP.

mBank podsumowuje poprzednią edycję WOŚP

  • Akcja „100 za 100” przynosi 2 mln zł przekazane na fundacje WOŚP
  • mBank angażuje ponad tysiąc pracowników w WOŚP
  • Zebrano 80 ton bilonu, które liczyło ponad 400 liczarek
  • Pomad 350 konwojów przewożących gotówkę

Powiązane artykuły

mBank zapowiada przerwę techniczną

teoriabiznesu.pl

mBank wspiera przyszłych przedsiębiorców podczas otwarcia firmy

teoriabiznesu.pl

Trzy polskie banki wśród najbardziej zaawansowanych cyfrowo w Europie

teoriabiznesu.pl