Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Reklama

Największa umowa sponsorska w historii KSW

Współpraca KSW i XTB ma charakter symboliczny. To dwie polskie marki, które dzięki swojej ambicji i odwadze w działaniu osiągają międzynarodowe sukcesy. Od 2025 roku kooperacja fintechu z największą federacją MMA w Europie jeszcze bardziej się zacieśni. Podpisano właśnie największy kontrakt sponsorski w historii KSW. Na start nowej umowy, podczas gali XTB KSW 100, która odbędzie się 16 listopada w Gliwicach, zostanie przyznany specjalny, jednorazowy bonus w wysokości 100 000 złotych za najlepszy występ.

KSW i XTB współpracują od 2022 roku. Z każdym kolejnym rokiem polski fintech, oferujący superaplikację do kompleksowego zarządzania finansami, zwiększał zakres swojej obecności przy wydarzeniach sportowych największej federacji MMA w Europie. Nowa umowa, obejmuje wszystkie gale organizowane w 2025 roku, które przyjmą nazwę XTB KSW. Biorąc pod uwagę jej zakres, będzie to największa współpraca reklamowa w historii federacji. Kontrakt został podpisany do końca 2026 roku.

Nasza dotychczasowa współpraca przebiega wzorowo. Pomaga w tym fakt, że nasze marki mają wiele wspólnego. Dzięki przemyślanym decyzjom, konsekwentnej strategii oraz odważnym inwestycjom pokazujemy wszystkim polskie success story. Cieszymy się, że będziemy kontynuować tę wspólną drogę w 2025 roku – mówi Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Najbliższe miesiące będą dla KSW otwarciem się na nową grupę odbiorców. Jest to efekt nowego kontraktu telewizyjnego z Canal+. W jego ramach 10 gal będzie dostępnych dla wszystkich abonentów platformy, a dostęp do dwóch kolejnych sprzedawany w formie PPV. Warto podkreślić, że nowy partner telewizyjny deklaruje ponad dwukrotnie większy zasięg niż Viaplay.

Od początku współpracy z KSW traktowaliśmy ją jako projekt długoterminowy. Dlatego jej przedłużenie jest naturalną konsekwencją naszej strategii – podkreśla Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB. – Co więcej, świat sportów walki i inwestycji mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach kluczową rolę odgrywają odpowiednia strategia i determinacja w dążeniu do celu. Dlatego KSW to idealny partner, by zwiększać rozpoznawalność XTB nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – dodaje Szymański.

Przedłużenie współpracy między XTB a KSW to kolejny element marketingowej strategii polskiego fintechu. W przeszłości ambasadorami marki były gwiazdy sportów walki, takie jak Conor McGregor, Jiri Prochazka i Joanna Jędrzejczyk. Obecnie, globalnym ambasadorem XTB i  twarzą najnowszej kampanii reklamowej jest legendarny piłkarz – Zlatan Ibrahimović.

**

O XTB

 XTB to globalny fintech zapewniający inwestorom indywidualnym natychmiastowy dostęp do międzynarodowych rynków finansowych poprzez autorską platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną. Powstała w 2004 roku spółka wspiera obecnie ponad 1,2 mln klientów z całego świata w osiąganiu ich ambicji i celów inwestycyjnych.

W XTB koncentrujemy się na stałym rozwoju naszej platformy inwestycyjnej online, umożliwiającej inwestorom dostęp do 6300+ instrumentów w tym akcji, ETFów oraz CFD (contract for difference) na pary walutowe, surowce, indeksy, ETFy oraz kryptowaluty. Dzięki wzbogaceniu oferty Plany Inwestycyjne, czyli produkt do długoterminowego, pasywnego inwestowania, inwestorzy zyskali możliwość skorzystania z globalnego potencjału funduszy ETF. Na kluczowych rynkach, XTB oferuje również odsetki od wolnych środków, dzięki czemu klienci zyskują nawet wtedy, kiedy nie inwestują aktywnie. Jesienia 2024 roku w Polsce XTB umożliwiło klientom otwarcie konta IKE, które daje możliwość inwestowania z myślą o przyszłej emeryturze.

Nasza platforma online to najlepsze miejsce nie tylko do inwestowania, ale także analiz rynkowych i edukacji. Oferujemy bogatą bibliotekę artykułów edukacyjnych, video, webinarów i kursów, by wesprzeć klientów w ich drodze do bycia lepszymi inwestorami. Nasz zespół obsługi klienta oferuje wsparcie w 18 językach i jest dostępny 24/5 przez e-mail, czat oraz telefon.

W ciągu ponad 20 lat działalności na rynkach finansowych, otworzyliśmy 12 biur w różnych krajach świata. Poza Polską są to: Wielka Brytania, Niemcy, Rumunia, Czechy, Słowacja, Portugalia, Hiszpania, Chile oraz Dubaj.

Od 2016 roku, akcje XTB są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nasza działalność jest regulowana przez organy nadzorcze w tym Komisję Nadzoru Finansowego, Financial Conduct Authority w Wielkiej Brytanii, Cyprus Securities & Exchange Commission, Dubai Financial Services Authority oraz Financial Services Commission na Mauritiusie.