SALESmanago – lider usług SaaS, w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Wszechstronne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję umożliwia skalowanie firmy e-commerce, jednocześnie zmniejszając zależność od wyspecjalizowanych rozwiązań. SALESmanago wspiera średniej wielkości marki B2C w rozwoju, oferując doświadczenia omnichannel oraz zaawansowane narzędzia personalizacji. Wyróżnikiem platformy jest AI Sidekick, usprawniający generowanie angażujących treści, podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji na temat wyboru optymalnego kanału komunikacji, a także tworzenie spersonalizowanych doświadczeń, ustanawiając nowe standardy wydajności, szybkości i zwrotu z inwestycji.
Średnio klienci SALESmanago uzyskują 20-krotny zwrot z inwestycji, a pierwsze korzyści widzą już w ciągu 30 dni.
SALESmanago obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie, dla największych europejskich marek, jak m.in.: Victoria’s Secret, iSpot czy 4F, które czerpią korzyści z szybkiego zwrotu z inwestycji i generowania wartości.
Rynek martech stale się rozdrabnia – najnowsze dane wskazują na ponad 14 000 dostawców. Aby przeciwdziałać fragmentacji produktów, pakiet startowy CEP SALESmanago w połączeniu z naszym Growth Framework oferuje ambitnym markom B2C z sektora e-commerce jasną i dopasowaną ścieżkę do realizacji ich celów wzrostu – szybko i bez zbędnych komplikacji. Zachęcamy firmy e-commerce, żeby przestały przepłacać za funkcjonalności, które nie są w pełni wykorzystane. Markę można rozwijać sprytniej i skuteczniej, a my jesteśmy tu po to, żeby w tym pomóc – komentuje Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
Uzupełnieniem pakietu startowego CEP będzie rewolucyjny Growth Framework SALESmanago, który umożliwi firmom dostosowanie strategii i rozwiązań do indywidualnych potrzeb rozwojowych. Model pomaga ocenić poziom swojej dojrzałości markom e-commerce, co z kolei pozwala na uzyskanie większych możliwości rozwoju. Model SALESmanago obejmuje cztery dynamiczne fazy składające się z kluczowych elementów marketingu, takich jak dane o klientach i ich zaangażowaniu, umiejętność oferowania spersonalizowanych, wielokanałowych doświadczeń, produktywność i efektywność, a także dźwignie wzrostu.
Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni.
Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce.
Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o 27% w samym 2024 roku SALESmanago zachęca firmy, żeby nie przepłacały za funkcjonalności i wyspecjalizowane rozwiązania, których nie są w stanie wykorzystać na danym etapie rozwoju