Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Santander – nie działa aplikacja mobilna

Santander bank

Aktualizacja:

Problem z działaniem aplikacji mobilnej został rozwiązany.

Użytkownicy aplikacji bankowej Santander zgłaszają problemy z dostępem do środków pieniężnych. Nie działa podgląd konta oraz logowanie do bankowości mobilnej.

Problem z zalogowaniem do aplikacji banku Santander

Jak informuje przedstawiciel Banku Santander, mogą występować chwilowe utrudnienia z dostępem do aplikacji mobilnej. Bank zachęca do korzystania z pełnej wersji bankowości internetowej. Może to jednak być utrudnione ze względu na potwierdzenie drugiego etapu logowania, poprzez aplikację, która nie działa.

Komunikat z aplikacji mobilnej wygląda następująco:

“nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie. Kod:116”

Płatność kartą

Jak twierdzi Santander, nie występują problemy z płatnością kartami.

Powiązane artykuły

mBank z nowościami w aplikacji mobilnej – ikona lupy

teoriabiznesu.pl

Santander i dyrektywa Unijna PSD2 – zmiany w logowaniu

teoriabiznesu.pl

17 i 18 maja przerwa techniczna w Santander Banku

teoriabiznesu.pl