Aktualizacja:
Problem z działaniem aplikacji mobilnej został rozwiązany.
Użytkownicy aplikacji bankowej Santander zgłaszają problemy z dostępem do środków pieniężnych. Nie działa podgląd konta oraz logowanie do bankowości mobilnej.
Problem z zalogowaniem do aplikacji banku Santander
Jak informuje przedstawiciel Banku Santander, mogą występować chwilowe utrudnienia z dostępem do aplikacji mobilnej. Bank zachęca do korzystania z pełnej wersji bankowości internetowej. Może to jednak być utrudnione ze względu na potwierdzenie drugiego etapu logowania, poprzez aplikację, która nie działa.
Komunikat z aplikacji mobilnej wygląda następująco:
„nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie. Kod:116”
Płatność kartą
Jak twierdzi Santander, nie występują problemy z płatnością kartami.