Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Santander – nie działa BLIK, aplikacja mobilna

Santander bank

Santander Bank ma problemy techniczne, powodujące utrudnienie w dostępie do podstawowych usług bankowych, takich jak BLIK czy aplikacja mobilna. Na profilowym facebooku klienci skarżą się również na dostęp do panelu poprzez przeglądarkę.

Nie działa BLIK i aplikacja mobilna

Klienci chcący skorzystać z płatności za pomocą kodu BLIK, niestety nie zrealizują swoich płatności. Nie działa dostęp do aplikacji mobilnej banku Santander. Nie wiadomo kiedy problemy zostaną rozwiązane. Przerwa techniczna w działaniu usług banku uniemożliwia korzystanie i zarządzanie kontem bankowym.

Osoby chcące skorzystać z BLIKa otrzymują komunikat – Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (…) i spróbuj ponownie. Kod 116.

Odpowiedzi na facebookowym profilu wskazują na chwilowe problemy techniczne, jednak fakt ten nie uspokaja klientów, skarżących się na częste przerwy techniczne.

Powiązane artykuły

Nawet 800 zł na kartę kredytową Visa w Santanderze

teoriabiznesu.pl

Nie można płacić kartami. Santander zaleca płatność kodem BLIK

teoriabiznesu.pl

Santander i mBank z przerwą techniczną

teoriabiznesu.pl