Santander Bank ma problemy techniczne, powodujące utrudnienie w dostępie do podstawowych usług bankowych, takich jak BLIK czy aplikacja mobilna. Na profilowym facebooku klienci skarżą się również na dostęp do panelu poprzez przeglądarkę.
Nie działa BLIK i aplikacja mobilna
Klienci chcący skorzystać z płatności za pomocą kodu BLIK, niestety nie zrealizują swoich płatności. Nie działa dostęp do aplikacji mobilnej banku Santander. Nie wiadomo kiedy problemy zostaną rozwiązane. Przerwa techniczna w działaniu usług banku uniemożliwia korzystanie i zarządzanie kontem bankowym.
Osoby chcące skorzystać z BLIKa otrzymują komunikat – Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (…) i spróbuj ponownie. Kod 116.
Odpowiedzi na facebookowym profilu wskazują na chwilowe problemy techniczne, jednak fakt ten nie uspokaja klientów, skarżących się na częste przerwy techniczne.