W dniu dzisiejszym wystartowała pierwsza edycja kampanii crossmediowej, która jest organizowana przez wydawnictwo Space Press. Smart Business to przedsięwzięcie majace na celu przekazać przedsiębiorcą informacje o innowacjach w biznesie oraz wskazać narzędzia, dzięki którym poprawią jakość działania firm. Smart Bussines zwraca także uwagę przedsiębiorcy na trendy i nowinki na rynku.
Do kogo skierowana jest kampania?
Pożytek z przedsięwzięcia Smart Business odniosą w szczególności przedstawiciele małych i średnich firm. Dowiedzą się oni na przykład o kompetencjach menadżera w MŚP, systemach CRM, innowacjach oraz poznają ciekawe wydarzenia branżowe.
Dzięki partnerom, a w szczególności dzięki mecenasom – ELO Digital Office oraz Cybercom Poland, poziom kampanii niebotycznie wzrósł.
Tylko dzisiaj w Gazecie Wyborczej można znaleźć dodatek tematyczny pt. Smart Business.
Zapraszamy także na stronę internetową wydawnictwa http://spacepress.pl/, gdzie znaleźć można artykuły i wywiady.