SOLIX – lider rozwiązań na rynku digital signage, wdrożył dla firmy Ströer projekt digitalowy o niespotykanej skali dla polskiego transportu publicznego. Ponad 3000 zdalnie sterowanych ekranów zostało zainstalowane w 90 pociągach warszawskiego metra. Za analizę rozwiązań, ich dobór, wdrożenie systemu do zdalnego zarządzania treścią oraz obsługę serwisową odpowiada SOLIX.
Transport w erze digital
Wdrożenie zrealizowane dla spółki Metro Warszawskie to kolejny przykład wejścia technologii digital signage do przestrzeni transportowej. Skala tego przedsięwzięcia jest jednak przełomowa. SOLIX dla Ströer Polska – wyłącznego operatora kampanii reklamowych w metrze, wdrożył projekt unifikujący wizualnie i technologicznie komunikację digital we wszystkich pociągach metra. Ponad 3000 monitorów Samsung o wymiarach 24” i 37” zostało zainstalowane w blisko 540 wagonach metra.
Aby zapewnić ekranom najnowocześniejszy wymiar digital signage, SOLIX zaimplementował system MAGIC Info Premium pozwalający na zdalny monitoring, zarządzanie systemami w trybie real time, serwisowanie i synchronizację treści w ramach dedykowanego napięcia. Dzięki technologii digital signage, treści o charakterze zarówno reklamowym, jak i informacyjnym, mogą być dostosowywane i adaptowane w czasie rzeczywistym. Pozwala to na zdecydowany wzrost dynamiki przekazu
w środkach transportu publicznego.
Wyposażenie Metra Warszawskiego w nowoczesne, w pełni zdigitalizowane ekrany, którymi można zarządzać w czasie rzeczywistym, to kolejny jakościowy skok dla komunikacji w transporcie publicznym i realizacja, z której jesteśmy wyjątkowo dumni
– podkreśla Mateusz Sepioło, wiceprezes SOLIX. Nad powodzeniem przedsięwzięcia pracował sztab ekspertów IT, inżynierów i techników, a dzięki doskonałej współpracy ze Ströer Polska i zaufaniu, którym obdarzają nas Partnerzy, dzisiaj zarówno twórcy, jak i odbiorcy treści informacyjno-reklamowych w metrze mogą już korzystać z tego systemu.
SOLIX odpowiada za kompleksową koordynację realizacji – od stworzenia koncepcji przez montaż do pełnego wdrożenia i kontrollingu. Dla SOLIX to kolejna realizacja digital signage w przestrzeni publicznej.
Więcej informacji na temat tej realizacji:
https://solix.pl/realizacje/metro/