Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie

Nowy punkt obsługi klienta TUZ Ubezpieczenia mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41. Jest zaprojektowany z myślą głównie o klientach detalicznych. Zainteresowani ofertą mogą na miejscu porozmawiać z przedstawicielami ubezpieczyciela, zasięgnąć porady i opinii na temat poszczególnych pakietów ubezpieczeń.

TUZ Ubezpieczenia w związku z rosnącym zainteresowaniem produktami firmy, od początku roku rozwija program placówek partnerskich. – W Warszawie przygotowaliśmy wzorcowy punkt obsługi klienta – mówi Krzysztof Dechnik, menedżer projektu. – Klienci mogą tu zapoznać się z naszą ofertą, choćby najlepszą w rankingu ubezpieczeń szkolnych Bezpieczną Nauką czy często nagradzanym i wyróżnianym przez różne podmioty Bezpiecznym Domem.

Otwarcie własnej placówki ma przybliżyć ofertę i zaspokoić potrzeby tych klientów, którzy wolą osobisty kontakt z przedstawicielem firmy. – To wyjątkowe i piękne miejsce, które sprzyja podejmowaniu dobrych decyzji ubezpieczeniowych. Docelowo chcielibyśmy otworzyć placówki w każdym mieście powiatowym – mówi Dawid Piasecki, członek zarządu TUZ.

W ofercie dostępnej w placówce są m.in. ubezpieczenie samochodu, ubezpieczenie dla rolników, szkolne dla dzieci i młodzieży oraz pakiet Bezpieczny Dom, czyli pełne ubezpieczenie domu lub mieszkania, które cieszy się największym powodzeniem wśród klientów. To jedyne ubezpieczenie wyróżnione Godłem „Teraz Polska” w tegorocznej XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi, a TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które otrzymało znak „Teraz Polska”. W „Gazecie Ubezpieczeniowej” Bezpieczny Dom znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań.

Punkt przy Domaniewskiej został zaprojektowany w stylu eko kawiarni, w pięknych, dużych i klimatycznych wnętrzach. – Chcieliśmy, żeby klient czuł się tu komfortowo i żeby wnętrze oddawało charakter firmy. TUZ jest firmą nowoczesną, ekologiczną, przyjazną, elastyczną wobec partnerów i klientów. Myślę, że udało nam się to wszystko oddać w naszym projekcie – mówi Agnieszka Bałazy, która zaprojektowała wnętrza placówki.

***

TUZ Ubezpieczenia to nazwa marki należącej do polskiego TUZ Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, które powstało w 2003 roku. Towarzystwo działa w segmencie ubezpieczeń majątkowych i osobowych.

Powiązane artykuły

Ubezpieczenie domu i mieszkania – na co zwrócić uwagę?

teoriabiznesu.pl

Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy!

teoriabiznesu.pl

Stacje ładowania samochodów elektrycznych – punkty w Poznaniu i Warszawie

teoriabiznesu.pl