Współczesne strategie biznesowe i komunikacyjne wymagają dużo szerszego podejścia do wizerunku brandu. Klucz wizualny zapewnia nie tylko spójność i rozpoznawalność, ale przede wszystkim obrazuje wartości marki. Kierując się swoimi najwyższymi wartościami Grupa iCEA rozpoczyna proces unifikacji KV pomiędzy kontynentami.
Branding to system nie symbol
Każda marka musi mieć identyfikację wizualną, jednak dziś w biznesie chodzi o coś więcej niż projekt logo czy wizytówki. Obecne touchpointy bardzo mocno się zmieniły, ponieważ kontakt marki z odbiorcą najczęściej następuje w świecie cyfrowym. To zdecydowanie zmienia podejście do budowania identyfikacji wizualnej. W Grupa iCEA wiemy, że profesjonalny Key Visual jest istotny dla budowania mocnych relacji z klientem opartych na zaufaniu, a także wyróżnia komunikację marki na rynku krajowym i zagranicznym. Współczesny KV to zaprojektowanie całego systemu wizualnego obejmującego zasady, które można przenieść na dowolny nośnik marki zarówno cyfrowy, jak i drukowany.
System wizualny Grupa iCEA
Grupa iCEA od dłuższego czasu pracuje nad ujednoliceniem wizerunku dla wszystkich spółek. “Wchodząc na nowe kontynenty, unifikacja to wstęp do budowania spójnego wizerunku i kluczowy element pozycjonujący naszą markę. Obecnie wyznaczamy standardy, które są krokiem w kierunku rebrandingu dla wszystkich spółek należących do Holdingu Digital Now! będących nieodłącznym elementem planowanej ekspansji na kolejne rynki zagraniczne. Nie tworzymy pojedynczych projektów, podchodzimy do tego systemowo. Tylko w ten sposób można uzyskać spójną identyfikację wizualną” – mówi Jacek Dziura CMO w Grupie iCEA.
Unifikacja stron www Grupa iCEA
Jednolity Key Visual dla wszystkich spółek holdingu, obecnych na różnych rynkach to proces złożony i wymagający szerszego spojrzenia, aby uzyskać pełną spójność komunikacji marki.
“Uspójnienie jest częścią naszej strategii ekspansji, która zakłada stały rozwój. Posiadamy siedziby na trzech kontynentach. Nasze biura znajdują się w Polsce, w USA i Indiach. Pozycjonujemy także na rynku angielskim i niemieckim. Obecnie trwają przygotowania do wejścia na kolejne rynki zagraniczne. Rebranding naszej marki ma na celu przede wszystkim osiągnięcie spójności wizualnej, a także rozpoznawalność, zanim jeszcze zobaczymy jej nazwę i logo” – proces ujednolicenia stron www spółek komentuje Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.
Podsumowanie
Ekspansja zagraniczna stanowi element długofalowej strategii Grupa iCEA. Do tej pory, żadna polska firma, z branży SEO nie zdecydowała się na tak daleki krok, jakim było mi.in. wejście spółki na kontynent azjatycki. Działania zmierzające do ujednolicenia identyfikacji wizualnej Grupa iCEA i wszystkich spółek już się rozpoczęły. Wkrótce firma przedstawi efekt pełnego rebrandingu marki.