Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.
Woda na lato gratis do każdych zakupów od 5 zł
Nawodnienie – zwłaszcza latem – jest niezwykle ważne dla zdrowia, aby czuć się dobrze i zapewnić sobie energię do życia. Żabka Nano doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Od 1 czerwca br. przez całe lato (do odwołania) w sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł odebrać można za darmo wodę. Aby z niej skorzystać, należy aktywować jednorazowo kupon w aplikacji Żappka i wejść z jej użyciem do sklepu Żabka Nano. Następnie należy zrobić zakupy za min. 5 zł i dobrać jeden z produktów promocyjnych, tj. niegazowaną lub gazowaną wodę Od Nowa 500 ml. Po wyjściu z zakupami ze sklepu, promocja zostanie naliczona automatycznie. W akcji można wziąć udział wielokrotnie, przy odbiorze produktu obowiązuje zasada „Jeden paragon = jedna woda”. Więcej informacji na woda za free – Żabka Nano (zabka.pl).
Wygraj 2-dniowy wyjazd do Suntago i poczuj się jak na egzotycznych wakacjach
Do 31 lipca br. można także wziąć udział w konkursie Żabki Nano, w którym do wygrania jest 100 voucherów o wartości 1489 zł każdy na 2-dniowy wyjazd do Suntago, czyli największego parku wodnego w Europie. Każdy voucher składa się z 2 biletów całodziennych do parku wodnego z dostępem do 3 stref dla 2 osób (razem 4 vouchery wejściowe) oraz noclegu ze śniadaniem dla 2 osób w Bungalowie w Suntago Village. Voucher można wykorzystać do 31 grudnia br., realizując go poprzez stronę Suntago. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść do dowolnego sklepu Żabka Nano za pośrednictwem aplikacji Żappka, zrobić zakupy i wysłać przez aplikację zgłoszenie z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Dlaczego lubisz robić zakupy w Żabce Nano?”. Wyboru zwycięzców – autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi – dokona komisja konkursowa powołana przez organizatora. W konkursie można brać udział wielokrotnie – liczba zgłoszeń może być dowolna, o ile jest równa liczbie paragonów. Jeśli klient wyśle więcej zgłoszeń niż zrealizował paragonów, to pod uwagę brane są zgłoszenia w kolejności wysłania, równe liczbie paragonów. W konkursie 1 uczestnik może wygrać tylko 1 raz. Więcej informacji na konkurs suntago – Żabka Nano (zabka.pl)
Wsparcie marketingowe akcji
Letniej akcji promocyjnej Żabki Nano towarzyszy kampania marketingowa realizowana w OOH, digital (filmiki „non professional” nagrane przez aktorów znanych z kampanii NANOrmalnie) oraz kanałach własnych sieci, takich jak: aplikacja Żappka, strona internetowa oraz oficjalne profile społecznościowe, a także w sklepach Żabka Nano. Działania wspierają też influencerzy, którzy nagrywają i promują w swoich social mediach materiały dotyczące aktualnych akcji, np. w lipcu dot. konkursu z Suntago.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot.
Wiodąca sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.
Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano
________________________
Grupa Żabka powstała na początku 2021 roku. Składa się z trzech podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska, Żabka Future i Żabka International, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię i rozwój Grupy, strategię personalną i finansową oraz odpowiadające za synergię procesów w ramach Grupy. Żabka Polska koncentruje się na działalności detalicznej i odpowiada głównie za operacyjne i handlowe aspekty działalności Grupy, w tym zarządzanie i rozwój nowoczesnej sieci placówek stacjonarnych typu modern convenience oraz ogólnopolskiej sieci logistycznej Grupy. Żabka Future odpowiada za przyśpieszenie tworzenia cyfrowego ekosystemu convenience z synergiami pomiędzy jego częściami oraz zapewnienie optymalnej technologii do wielokierunkowego rozwoju Grupy. Z kolei Żabka International odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej Grupy. W skład Grupy Żabka wchodzą także firma Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly.pl, wiodąca platforma e-commerce w tym segmencie. Celem Grupy jest tworzenie i łączenie wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań w obszarze convenience, które ułatwiają klientom codzienne życie. Działania w obszarze odpowiedzialności Grupa rozwija w sposób strategiczny, integrując czynniki środowiskowe, społeczne i z obszaru ładu korporacyjnego (z ang. ESG) ze strategią biznesową. W ramach strategii odpowiedzialności Grupa Żabka podjęła się zobowiązań m.in. w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, wzmacniającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz cyrkularności i dekarbonizacji. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/#raport-ESG