To dwie firmy, w dwóch krajach. Ale też dwa bardzo skuteczne i sprawdzone sposoby na zarządzanie pracą zdalną i na podnoszenie efektywności pracowników. Firma Systell z Partnerami zaprasza do udziału w bezpłatnym webinarze: “Biurko w chmurze. Jak dbać o pracowników i podnosić efektywność pracy zdalnej?”
Podczas wydarzenia przedstawiona zostanie praktyczna, konkretna i poparta przykładami wiedza którą można z łatwością przełożyć na działania podnoszące skuteczność pracy zdalnej.
Czego można dowiedzieć się podczas webinaru?
- Jak NASA komunikuje się z zespołem w sytuacji stresu i rozproszonej pracy zdalnej i jak możesz zrobić to samo.
- Jak Żabka usprawniła pracę, wdrażając jedno narzędzie, do którego i Ty masz dostęp,
- Jak niewielkie firmy jak Systell i Autonomia Consulting wykorzystują u siebie metody biznesowych gigantów.
- Jak zaoszczędzić na zbędnych narzędziach do obsługi klienta i do pracy zdalnej, zastępując je jednym darmowym.
- Jak poprawić komfort pracy zespołu, aby pracownicy czuli się lepiej i pracowali wydajniej.
Webinar poprowadzą:
- Lucyna Ławniczak – Konsultant TOC, trener, coach ICC, psycholog, menadżer sprzedaży
- Beata Woźniak-Sobieralska – konsultant biznesowy, praktyk Analizy Transakcyjnej, certyfikowany trener, coach Process Communication ModelⓇ
- Grzegorz Grabski – Co – Founder & CEO w Systell
Webinar odbędzie się 15 października o godz. 10. Już teraz zapraszamy do zapisów!
Każdy kto zarejestruje się jako uczestnik, otrzyma dostęp do nagrań prezentacji tuż po webinarze.
ZAPISZ SIĘ BEZPŁATNIE JUŻ DZIŚ na stronie https://systell.pl/webinar/