Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Weź udział w kwietniowym DIMAQ Voice!

DIMAQ Voice

ChatGTP, Microsoft Advertising oraz Meta Ads w agendzie spotkania.

Przed nami 38. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 25 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30. Zapraszamy do wysłuchania aż trzech prelekcji na temat platformy reklamowej Microsoft Advertinsing, która zapewnia płatne reklamy za kliknięcie w wyszukiwarkach Bing, Yahoo! i DuckDuckGo, a także w innych witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i filmach. Druga część spotkania będzie poświęcona tematowi skalowania kampanii w Meta Ads. Na końcu webinaru najbardziej gorący temat ostatnich tygodni – ChatGPT!

Webinar odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W kwietniowej edycji wystąpią: Bartłomiej MajasSenior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts  oraz Borys Marushchak – Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers, a także dr Maciej Chrzanowski – menedżer projektów z 12-letnim doświadczeniem. Konsultant biznesowy, interim manager, naukowiec, prompt engineer oraz założyciel szkolenia.ai.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się: https://app.livewebinar.com/706-698-929

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05
„Microsoft Advertising, fakty i mity – czyli wszystko co warto wiedzieć na start”

Bartłomiej Majas, Senior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts

Czy Microsoft Advertising to kanał warty uwagi w digitalowym mixie? Czy dzięki niemu dotrę do wartościowych użytkowników oraz czy ktoś w to w ogóle klika? Będziecie mieli okazję posłuchać, a później zadać własne pytania odnośnie faktów i mitów związanych z Microsoft Advertising.

Z tej prelekcji dowiesz się: 

  • Jaki jest potencjał Microsoft Adverising w Polsce – aktualny udział, profil użytkownika
  • Jakie są możliwości reklamowe – dostępne powierzchnie, typy reklam, konkurencja
  • A także wszelkie smaczki – coś czego nie ma w Google – Linkedin, Netflix, vertical ads

Prelekcja II, godz. 15:35

Metody skalowanie kampanii w Meta Ads
Borys Marushchak,  Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers.

Skalowanie budżetów reklamowych na platformie Meta Ads jest dość prostym i w miarę zautomatyzowanym procesem, o ile wiemy jak nie popełniać „podstawowych” błędów. Podczas spotkania zobaczycie jakie są opcje skalowania budżetu oraz jaka logika za tym stoi. Prawdopodobnie wcześniej słyszeliście o strategii komunikacji tylko w działaniach contentowych. Nic mylnego! W działaniach performance również można wykorzystać strategie komunikacji i wycisnąć jeszcze lepsze wyniki ze swoich kampanii. Autor pokaże prosty framework, który można będzie dopasować pod większość potrzeb biznesowych. Niestety, Meta nie mówi nam w jaki sposób jest kupowana przestrzeń reklamowa na platformie przez reklamodawców, a sposób ten jest dość logiczny i prosty. Zrozumienie jak działa algorytm, w momencie kiedy wybieramy pomiędzy rożnymi celami kampanii pomaga podejmować dużo lepsze decyzje podczas zakupu reklam.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jak efektywnie skalować budżet w Meta Ads
  • Jak działa algorytm Meta Ads w praktyce
  • Jak wykorzystać strategię komunikacji w performance marketingu
Prelekcja III, godz. 16:05
„Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokiej jakości?”

Dr Maciej Chrzanowski, Prompt engineer i założyciel Szkolenia.AI, wykładowca na Politechnice Rzeszowskiej

ChatGPT przeżywa teraz istny boom, a internauci i biznes na całym świecie testują jego możliwości. Jak korzystać z ChataGPT, żeby uzyskać najlepsze wyniki?

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Poznasz fundamenty prompt engineering i dowiesz się w jaki sposób tworzyć komendy w chatGPT aby generował wyższej jakości treści
  • Na konkretnych przykładach poznasz kilka potencjalnych zastosowań chatGPT zarówno w automatyzacji procesów biznesowych, jak i życia codziennego

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

 Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar

O IAB Polska

 Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/

O DIMAQ

 DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/