Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Firma

Digital Now! Holding wprowadza na rynek autorską sieć reklamową dla branży e-commerce – Blue Whale Press

Digital Now! inwestuje w Blue Whale Press

Ile warte jest zwiększenie widoczności w sieci sklepów e-commerce? Zdaniem holdingu Digital Now! przynajmniej 2 miliony złotych i właśnie tyle zdecydował się zainwestować w wydawnictwo Blue Whale Press. Inwestycja jest zgodna z prowadzoną przez spółkę strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw. – Pomysł autorskiej sieci reklamowej dla e-commerce jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego biznesu – wyjaśnia Łukasz Nawrocki, Prezes Zarządu Digital Now! Holding.

Blue Whale Press oferuje świeże podejście do dystrybucji contentu i emisji reklam. W ramach swojej działalności od lipca 2020 roku wydaje 70 portali informacyjnych. Są wśród nich witryny poświęcone tematyce sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróży oraz wielu innym. Autorska sieć reklamowa Blue Whale Press zaplanowała na drugi kwartał 2021 roku otwarcie kolejnych serwisów. Łącznie ich liczba ma przekroczyć 100 do końca roku.

Nasze portale wyróżnia odpowiedni dobór osób tworzących content dla konkretnych serwisów. Redaktorzy
i dziennikarze, z którymi współpracujemy, to nie tylko specjaliści, ale także, a może przede wszystkim, pasjonaci tematyki poruszanej w swoich publikacjach. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować nie tylko wysoką jakość treści, ale również zainteresować nimi odbiorców, którzy będą wracać do ulubionych serwisów. Zwiększamy tym samym szansę na lepszą konwersję dla naszych klientów
– mówi Anna Tworek-Skrzyszowska, Prezes Zarządu Blue Whale Press.

Zgodnie z założeniem wydawnictwa, działania w zakresie treści i zespołów redakcyjnych mają zagwarantować dotarcie do ponad 500 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. W tym samym czasie portale zamieszczą 3000 artykułów tematycznych oraz 600 reklam banerowych, dostosowanych do profilu serwisów. Stworzona w ten sposób przestrzeń reklamowa pozwoli aktywnie wspierać generowanie wartościowego ruchu na stronie klienta. Serwisy Blue Whale Press są zatem nową szansą na efektywną promocję i zwiększenie sprzedaży przez sklepy internetowe.

–  Nowoczesny biznes potrzebuje innowacji. Wychodzimy naprzeciw temu trendowi i inwestujemy w projekty, które łączą w sobie technologię i bezpośrednie wsparcie sprzedaży w sektorze e-commerce. Zależy nam na nieustannym podnoszeniu satysfakcji klientów z prowadzonych kampanii poprzez precyzyjne i, co najważniejsze, skuteczne działania marketingowe. Wpływ na decyzję o zainwestowaniu kolejnych środków miało bardzo dobre przyjęcie oferty Blue Whale Press na rynku. Liczymy, że dzięki naszej inwestycji już wkrótce wydawnictwo stanie się jednym z najważniejszych podmiotów wspierających rozwój branży e-commerce w Polsce – podkreśla Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.

Po inwestycji w wydawnictwo holding Digital Now! będzie posiadał 100% udziałów Blue Whale Press.
W strukturze spółki znajdują się już podmioty specjalizujące się w kompleksowym wsparciu branży e-commerce oraz firm działających online. Odpowiadają za prowadzenie strategii e-marketingowych w wymiarze 360.

Digital Now!

Digital Now! to holding obejmujący spółki specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym, działającym online. Od początku istnienia stawia na nowatorskie strategie tworzące nowy obraz e-marketingu w wymiarze 360. Wiodącym podmiotem holdingu jest Grupa iCEA – pierwsza agencja SEO360, która działa na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team.

Blue Whale Press

Blue Whale Press jest wydawcą tematycznych portali informacyjnych i pierwszą w Polsce autorską siecią reklamową dla branży e-commerce. W ramach powstałego w lipcu 2020 roku wydawnictwa działa 70 portali związanych z tematyką sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróży i innych. Tworzy je zespół liczący ponad 50 specjalistów z branży dziennikarskiej oraz reklamowej.

Powiązane artykuły

GMC Live! vol.3 – Co organizatorzy przygotowali dla uczestników?

teoriabiznesu.pl

Jak zmieniają się zachowania użytkowników sieci? Lekcje z dwóch lockdownów.

teoriabiznesu.pl

Skuteczny sklep Internetowy – na co warto zwrócić uwagę

teoriabiznesu.pl