Ile warte jest zwiększenie widoczności w sieci sklepów e-commerce? Zdaniem holdingu Digital Now! przynajmniej 2 miliony złotych i właśnie tyle zdecydował się zainwestować w wydawnictwo Blue Whale Press. Inwestycja jest zgodna z prowadzoną przez spółkę strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw. – Pomysł autorskiej sieci reklamowej dla e-commerce jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego biznesu – wyjaśnia Łukasz Nawrocki, Prezes Zarządu Digital Now! Holding.
Blue Whale Press oferuje świeże podejście do dystrybucji contentu i emisji reklam. W ramach swojej działalności od lipca 2020 roku wydaje 70 portali informacyjnych. Są wśród nich witryny poświęcone tematyce sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróży oraz wielu innym. Autorska sieć reklamowa Blue Whale Press zaplanowała na drugi kwartał 2021 roku otwarcie kolejnych serwisów. Łącznie ich liczba ma przekroczyć 100 do końca roku.
– Nasze portale wyróżnia odpowiedni dobór osób tworzących content dla konkretnych serwisów. Redaktorzy
i dziennikarze, z którymi współpracujemy, to nie tylko specjaliści, ale także, a może przede wszystkim, pasjonaci tematyki poruszanej w swoich publikacjach. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować nie tylko wysoką jakość treści, ale również zainteresować nimi odbiorców, którzy będą wracać do ulubionych serwisów. Zwiększamy tym samym szansę na lepszą konwersję dla naszych klientów – mówi Anna Tworek-Skrzyszowska, Prezes Zarządu Blue Whale Press.
Zgodnie z założeniem wydawnictwa, działania w zakresie treści i zespołów redakcyjnych mają zagwarantować dotarcie do ponad 500 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. W tym samym czasie portale zamieszczą 3000 artykułów tematycznych oraz 600 reklam banerowych, dostosowanych do profilu serwisów. Stworzona w ten sposób przestrzeń reklamowa pozwoli aktywnie wspierać generowanie wartościowego ruchu na stronie klienta. Serwisy Blue Whale Press są zatem nową szansą na efektywną promocję i zwiększenie sprzedaży przez sklepy internetowe.
– Nowoczesny biznes potrzebuje innowacji. Wychodzimy naprzeciw temu trendowi i inwestujemy w projekty, które łączą w sobie technologię i bezpośrednie wsparcie sprzedaży w sektorze e-commerce. Zależy nam na nieustannym podnoszeniu satysfakcji klientów z prowadzonych kampanii poprzez precyzyjne i, co najważniejsze, skuteczne działania marketingowe. Wpływ na decyzję o zainwestowaniu kolejnych środków miało bardzo dobre przyjęcie oferty Blue Whale Press na rynku. Liczymy, że dzięki naszej inwestycji już wkrótce wydawnictwo stanie się jednym z najważniejszych podmiotów wspierających rozwój branży e-commerce w Polsce – podkreśla Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.
Po inwestycji w wydawnictwo holding Digital Now! będzie posiadał 100% udziałów Blue Whale Press.
W strukturze spółki znajdują się już podmioty specjalizujące się w kompleksowym wsparciu branży e-commerce oraz firm działających online. Odpowiadają za prowadzenie strategii e-marketingowych w wymiarze 360.
Digital Now!
Digital Now! to holding obejmujący spółki specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym, działającym online. Od początku istnienia stawia na nowatorskie strategie tworzące nowy obraz e-marketingu w wymiarze 360. Wiodącym podmiotem holdingu jest Grupa iCEA – pierwsza agencja SEO360, która działa na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team.
Blue Whale Press
Blue Whale Press jest wydawcą tematycznych portali informacyjnych i pierwszą w Polsce autorską siecią reklamową dla branży e-commerce. W ramach powstałego w lipcu 2020 roku wydawnictwa działa 70 portali związanych z tematyką sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróży i innych. Tworzy je zespół liczący ponad 50 specjalistów z branży dziennikarskiej oraz reklamowej.