Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Elektroniczne biuro obsługi klienta. Sprawdź, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie 

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Nowoczesne biuro obsługi klienta to miejsce, w którym klient otrzymuje dostęp do najważniejszych informacji i narzędzi, które umożliwiają mu samodzielne załatwienie wielu spraw. Klient jest zadowolony, a Twoja firma zyskuje. Poznaj wszystkie korzyści, jakie może zapewnić Ci przejście na eBOK.

Elektroniczne biuro obsługi – jak działa?

eBOKto serwis internetowy, który stworzony została dla lepszej komunikacji firm z ich klientami. Jego funkcjonalność pozwala kontrahentom samodzielne obsłużyć się w wielu kwestiach. Oznacza to, że łatwa w obsłudze platforma wybrane obowiązki naszych pracowników przenosi na samych klientów, którzy mają szybki i praktycznie nieograniczony dostęp do statusów swoich płatności, salda rozrachunków, rozliczeń, dokumentów, a także wiadomości i aktualności. Klient sam może odczytywać i pobierać wystawione faktury oraz odbierać i pisać wiadomość, wykorzystując do tego specjalny formularz.

eBOK i jego zalety

Elektroniczne biuro obsługi klienta kontrahentom daje możliwość stałego kontrolowania przebiegu współpracy. Jest to możliwe poprzez bieżące sprawdzanie aktualnych statusów płatności, rozrachunków oraz historii aktywności. Jednocześnie klient za pośrednictwem serwisu jest w stanie opłacić rachunki (o konieczności dokonania płatności przypomni mu automatycznie wysłane powiadomienie). Dzięki temu mamy większą pewność, że należności zostaną zapłacone w terminie, a kwestie finansowe stają się bardziej przejrzyste. Szczególnie, że dużo łatwiej jest wychwycić ewentualne zaległości. Do tego całą dokumentację, wraz z nawiązanymi konwersacjami i ustaleniami z naszymi kontrahentami, przechowujemy w jednym miejscu. Możemy ją przeglądać, w dowolnym czasie logując się do platformy. To również sposób na ograniczenie zbędnego niekiedy kontaktu telefonicznego i mailowego.

Wszystkie korzyści z komunikacji z klientem online

Przejście na elektroniczne biuro obsługi klienta niesie za sobą naprawdę sporo korzyści. Oto, co jeszcze możemy zyskać:

  • łatwy dostęp do informacji o wszystkich klientach generujący oszczędność czasu,
  • wygodny i łatwy w obsłudze kanał komunikacji z klientami,
  • dostęp do danych wszystkich klientów z jednego miejsca,
  • przejrzystość w finansach i mniejszy odsetek nieopłaconych w terminie faktur,
  • niemal nieograniczona (wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu) możliwość przeglądania i pobierania dokumentów – bieżących i archiwalnych,
  • mniej obowiązków związanych z obsługą klienta, ponieważ wiele spraw klient może załatwić samodzielnie,
  • opcję zintegrowania systemu z podpisem elektronicznym.

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Elektroniczne biuro obsługi z oferty Paperless Lite

Chcąc wprowadzić w swojej firmie elektroniczne biuro obsługi, musimy zdecydować się na wybór usługodawcy, który nam to umożliwi. Dostęp do aplikacji eBOK możemy otrzymać, korzystając z rozwiązania proponowanego przez markę Paperless Lite, uważaną za lidera na polskim rynku paperless. To doskonały wybór zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i dla niewielkich, rodzinnych firm, dla których jednym z priorytetów jest skuteczna obsługa klientów.