Każdą firmę tworzą klienci – bez nich nie miałaby prawa bytu, bo nie utrzymałaby się na rynku. Dlatego podstawą działalności każdej firmy, niezależnie od branży, powinna być perfekcyjna obsługa klienta. Jeśli klient choć raz zostanie nieuprzejmie potraktowany, konsultant nie będzie potrafił rozwiązać problemu, lub też próby nawiązania kontaktu pozostaną bez odpowiedzi, to prawdopodobieństwo tego, że kolejnym razem klient skorzysta z usług konkurencji, jest niemal równe 100%. Dlatego w pierwszej kolejności zadbaj o dobrą relację z klientami – zacznij od zdalnego kontaktu.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą!
Nie jest to żadna tajemnica ani zaskoczenie chyba dla nikogo. To, jakie wywrzemy pierwsze wrażenie, jest kluczowe dla dalszej relacji. Jeśli będzie pozytywne – to nawet wpadka w przyszłości nie powinna wpłynąć negatywnie na relacje. Jeśli jednak pierwszy kontakt zrazi drugą stronę, to prawie na pewno kolejnego razu już nie będzie!
To szczególnie istotne w kontaktach biznesowych, w których konkurencja jest bardzo duża. Komunikacja ze zdalnym klientem jest jeszcze większym wyzwaniem niż face to face, ze względu na ograniczenia technologiczne. Nie oznacza to jednak, że w tym zakresie nie da się niczego poprawić.
Jak sprawnie obsłużyć dużą liczbę klientów?
W celu poprawy zdalnej obsługi klienta powstało mnóstwo programów i platform – w tym System Obsługi Klienta Systell (więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://systell.pl/obsluga-klienta/).
Jedną z najmniej lubianych sytuacji przez klientów jest ta, w której muszą długo oczekiwać na połączenie z konsultantem/odpowiedź na wiadomość tekstową, albo nikt nie oddzwania na nieodebrane połączenie.
Takie sytuacje mogą skutkować negatywną opinią o firmie, a także przejściem do konkurencji. Istnieją jednak proste sposoby na to, by znacznie usprawnić obsługę nawet sporej liczby klientów naraz. To System Obsługi Klienta online od Systell.
To nowoczesny i intuicyjny system stworzony z myślą o kompleksowej obsłudze klienta, umożliwiający łatwe porozumiewanie się wszystkimi kanałami komunikacji. Dodatkowym atutem jest maksymalna personalizacja przekazu, dzięki czemu klient czuje się doceniony i wyróżniony.
Wszystkie dane związane z klientem są magazynowane w archiwum, do którego konsultanci mają prosty dostęp. Dzięki temu każda rozmowa będzie maksymalnie merytoryczna, a to przełoży się na satysfakcję klienta i jego lojalność wobec firmy.
Systell Contact Center to oprogramowanie stworzone w taki sposób, by zyskał na nim każdy. Niezależnie od tego, czy jesteś konsultantem, klientem czy managerem, każdy kontakt dzięki tej platformie będzie satysfakcjonujący.
System zapewnia nie tylko wygodny dostęp do wszystkich danych, ale jest również intuicyjny i prosty w obsłudze. Dodatkowo przyjazdy interfejs zwiększa przyjemność z codziennego korzystania z platformy. Oferuje również dodatkowe funkcje, takie jak możliwość tworzenia własnych pól pulpitu czy scenariuszy rozmów. Dzięki temu codzienny kontakt z klientem będzie sprawniejszy i przyjemniejszy – dla obu stron!