Nowoczesna logistyka to prawdziwe serce każdego biznesu.
Czym się różni centrum dystrybucji od usług magazynowych?
Dynamiczny rozwój handlu internetowego stawia nowe wyzwania. Nie każdy sklep internetowy, niezależnie od wielkości i zasięgu jest w stanie nie tylko magazynować, ale pakować, wysyłać i czuwać nad całością zamówień od klientów. Takiego zadania może podjąć się centrum dystrybucji obsługujące zarówno klientów typu B2B jak i odbiorców indywidualnych. Centrum dystrybucji może także kontaktować się z klientami w imieniu sprzedawcy, przyjmować zwroty towaru, a także zajmować się reklamacjami. Umowa ze sprawnie działającym centrum dystrybucji to jedyne rozsądne wyjście dla sprzedawcy, który nie posiada zaplecza magazynowego, a także pracowników którzy mogą zająć się obsługą zamówień, konfekcjonowaniem i pakowaniem towarów, jego wysyłką i obsługą posprzedażową.
Jak wybrać najlepszego partnera do dystrybucji swoich produktów ?
4values.pl to centrum dystrybucji, które zajmie się kompleksowo obsługą zamówień. Posiada własne, nowoczesne magazyny. Jest w stanie zorganizować pakowanie począwszy od przesyłek paletowych do niewielkich paczek dostarczanych przez firmy kurierskie. Na życzenie klienta pracownicy 4values.pl mogą komponować z produktów dowolne zestawy, stworzyć specjalne etykiety czy zapakować prezenty świąteczne. Dodatkową usługą świadczoną przez 4values.pl jest projektowanie, produkcja i dostarczanie materiałów reklamowych. Współpracując z tak sprawnie działającym centrum dystrybucji firma sprzedażowa jest w stanie skoncentrować całe swoje siły na zwiększaniu sprzedaży poprzez umiejętny marketing i pozyskiwanie nowych klientów.
Jakie jeszcze usługi może zaproponować centrum dystrybucji ?
Centrum dystrybucji może zająć się importem i zapewnić dostawy produktów od producentów i dystrybutorów na całym świecie za pośrednictwem transportu morskiego, lotniczego czy lądowego. Specjaliści od logistyki analizują wymagania klienta i zapewniają optymalny rodzaj i czas transportu. Brane są przy tym pod uwagę wszelkie niestandardowe wymagania takie jak dostawy w określonych godzinach, w weekendy i dni świąteczne, dostawy pobraniowe i dla osób prywatnych.
Centrum dystrybucji może także zająć się reklamacjami – diagnozować uszkodzenia przesyłek, wymieniać błędnie zamówione produkty na inne, przepakowywać przesyłki i zadbać o stany magazynowe.
Wszyscy klienci centrum dystrybucji mogą liczyć na szczegółowe raporty dotyczące stanów magazynowych, wysyłki i doręczenia przesyłek.
Centrum dystrybucji przygotowane jest także logistycznie na szczyty sprzedażowe takie jak na przykład święta Bożego Narodzenia.