Działania marketingowe to niezwykle szeroki obszar, w którym ważny jest każdy aspekt. Nawet te lokalne akcje, powiązane z promocją marki w sklepie, markecie, centrum handlowym czy na targach są bardzo istotne. Firma powinna zawsze pokazywać się z jak najlepszej strony a na wydarzeniu przyciągnąć dużą ilość osób.
Dopasowanie do miejsca
Pierwszą rzeczą, o której warto pomyśleć, a może ona łatwo umknąć, jest po prostu to, gdzie najczęściej będą przeprowadzane akcje promocyjne. Warto ustalić, czy w pobliżu będzie to jedyne stoisko, czy może będzie ich więcej. Istotne jest, czy planujemy promować produkt głównie w marketach i sklepach, czy także na targach tematycznych. Kiedy dookoła mają znajdować się także stoiska innych firm, warto będzie wyróżnić swoje trybunki reklamowe. Przyda się nam ciekawy projekt o żywej kolorystyce. Nowe marki powinny pokazać swoje logo, aby utrwalić je w pamięci odbiorców. Miła i sympatyczna osoba przy samym stoisku, która wywrze na klientach dobre wrażenie sprawi, że zapamiętają oni markę pozytywnie. Zanim klient zainteresuje się nowym produktem, usługą, czy też pozna samą markę, musi najpierw zwrócić na nią uwagę. Jeśli chcesz przyciągnąć wzrok przechodzących osób, możesz zdecydować się na dobrze zaprojektowane trybunki reklamowe. Jest kilka aspektów, na które powinniśmy zwrócić uwagę przy ich tworzeniu, by osiągnąć zamierzony efekt.
Tworzenie prostego przekazu
Częstym błędem w kampaniach reklamowych bywa niejasny przekaz. Jeżeli obraz, na który patrzy potencjalny klient nie wskazuje w bezpośredni sposób na to, co w tym miejscu można kupić, prawdopodobnie nie będzie on starał się tego dowiedzieć. Kiedy promujemy szkołę tańca, na plakatach i trybunkach mogą znajdować się uśmiechnięte osoby w ruchu. Z kolei radośni, skaczący ludzie na obrazku nie są dobrym wyborem, kiedy reklamujemy na przykład batony. Ważny jest zatem bezpośredni i prosty projekt, aby ludzie wiedzieli o jaki produkt lub usługę chodzi. Nie warto stracić osób zainteresowanych nowymi słodyczami, ponieważ pomyśleli, że w tym miejscu zakupią tylko karnety na zajęcia taneczne.
Dotarcie do klienta
Mniej znaczy więcej – sprawdza się to w wielu przypadkach. Na reklamę patrzymy zazwyczaj przelotnie i mało który przechodzeń poświęca czas na analizowanie jej detali. Zdjęcie czy grafika powinny przykuwać wzrok w pierwszym ułamku sekundy i zachęcać do podejścia do trybunki. Tam, rozmowa o produkcie będzie już przeprowadzana przez hostessę lub innego pracownika firmy, jednak zadaniem samego stoiska jest to pierwsze przyciągnięcie uwagi. Im mniej elementów znajduje się w projekcie tym lepiej, ponieważ najważniejszy jest ten podstawowy, czyli promowany produkt albo logo firmy. Możesz zdecydować się na trybunki wykonane z różnych materiałów, a więc na przykład z aluminium i płyty meblowej, albo wytrzymałego plastiku z materiałem tekstylnym. Sprawdź całą ofertę na stronie https://www.adsystem.pl/trybunki/