Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Jak zwiększyć sprzedaż na Amazonie? Porady eksperta

sprzedaż na Amazon

Amazon jest jednym z najpopularniejszych sprzedawców detalicznych na świecie, z ponad 2 miliardami klientów na całym świecie. Z taką ilością klientów, nie jest trudno zrozumieć, dlaczego sprzedawcy Amazon ciągle szukają sposobów, aby poprawić swoje doświadczenie zakupowe i zwiększyć sprzedaż. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby zrobić obie te rzeczy naraz! Stworzyliśmy listę sprawdzony porad przez ekspertów z amzteam.pro, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż na Amazon z dnia na dzień.

Pisz opisy, które sprzedają

Może to zabrzmieć jako oczywiste, ale jeśli chcesz sprzedawać produkty na Amazon — i w każdym rodzaju biznesu detalicznego — nie możesz pozwolić sobie na zignorowanie chwytliwego opisu. To dlatego, że kupujący często podejmują decyzję w oparciu o zaledwie kilka zdań, więc musisz zrobić wszystko, aby Twój opis był zachęcający do kupna.

Oto kilka wskazówek dotyczących pisania skutecznych opisów:

  • Zachowaj prostotę i jasność. Używaj tylko odpowiednich słów kluczowych, które opisują, co czyni Twój produkt wyjątkowym lub unikalnym. Pamiętaj, że długie akapity niczego nie sprzedadzą; zamiast tego używaj krótkich zdań i akapitów, które w miarę możliwości szybko posuwają sprawy do przodu.
  • Dołącz wezwanie do działania (Call to Action) na końcu, aby ludzie wiedzieli, co robić dalej po przeczytaniu opisu.

Optymalizuj zdjęcia

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż na Amazon, optymalizacja obrazów jest jednym z najskuteczniejszych sposobów, aby to zrobić. Potrzebujesz obrazów o wysokiej rozdzielczości, które są związane z Twoim produktem i przyciągają wzrok. Kluczem jest tutaj spójność: upewnij się, że wszystkie twoje zdjęcia wyglądają tak, jakby należały do tej samej firmy!

Powinieneś również upewnić się, że zdjęcia są ostre i wyraźne. Może to być trudne, jeśli używasz aparatu ze smartfona lub tabletu; rozważ zainwestowanie w dobrą lustrzankę, jeśli to możliwe.

Optymalizuj szczegóły

Podczas gdy optymalizujesz stronę szczegółów produktu, upewnij się, że zawiera ona słowa kluczowe.

Amazon pozwala dodać do siedmiu słów kluczowych w polu słów kluczowych i użyć do 300 znaków dla każdego z nich. Jest to dobry sposób na zapewnienie, że potencjalni klienci będą mogli znaleźć Twoje produkty podczas wyszukiwania na Amazon. Pomocne jest również, jeśli Twój produkt jest odpowiedni dla wielu słów kluczowych; pomoże to osobom, które szukają konkretnego rodzaju produktu, znaleźć również Twój na stronie wyszukiwania.

Na przykład: jeśli ktoś szukałby „organiczny balsam do ust” lub „naturalny balsam do ust”, mógłby być zainteresowany zakupem Twojego naturalnego organicznego balsamu do ust!

Na bieżąco aktualizuj nowe stany magazynowe

Kiedy sprzedajesz na Amazon, ważne jest, aby zachować aktualność stanów magazynowych. Obejmuje to aktualizację nowych zapasów i import nowych. Należy również aktualizować poziomy zapasów, ceny i dostępność, opisy produktów i obrazy produktów.

Podsumowanie

Dzięki tym strategiom i taktykom będziesz w stanie wykorzystać platformę Amazon jako skuteczne narzędzie sprzedaży. Możesz zwiększyć ruch, konwersje i zainteresować więcej osób swoimi produktami!