Torby papierowe to jeden z elementów handlu, przeznaczone do pakowania produktów, a także do budowania wizerunku marki. Są one używane przez sprzedawców i producentów do pakowania drobnych przedmiotów, ale materiał z jakiego są wykonane umożliwia także nadruk loga, lub innych wizualizacji prezentującej działalność firmy.
Jakie są zalety toreb papierowych?
Chociaż w dalszym ciągu rynek zalewają opakowania plastikowe, to przemysł papierowy ma się coraz lepiej, a to ze względu na wartość ekologiczną. Strukturalna twardość i cechy powierzchni torby papierowej sprawiły, że idealnie nadaje się do drukowania wysokiej jakości obrazów, logo i projektów niekiedy nawet lepszych w porównaniu z torbą plastikową.
Małe torebki papierowe stały się bardzo popularne w branży modnej i luksusowej, a także doskonale sprawdzają się przy pakowaniu prezentów. Jakie jeszcze produkty można zapakować w małych torbach papierowych? Mogą to być na przykład:
- drobna konfekcja damska i męska taka jak bielizna, czapki, szaliki, rękawiczki
- okulary
- drobna biżuteria oraz zegarki
- mała elektronika użytkowa i akcesoria
- artykuły piśmiennicze takie jak długopisy i pióra
- produkty farmaceutyczne
- perfumy
- książki
Obecnie korzystanie z torebek papierowych stało się niemal nowym trendem. W każdym miejscu można spotkać ludzi niosących papierowe torby zamiast – jeszcze nie tak dawno popularnych – siatek foliowych. Ludzie noszą je do szkół, biur i sklepów detalicznych.
Jakie są zatem zalety toreb papierowych?
Odpady z toreb papierowych nie pozostaną na powierzchni ziemi przez następne 1000 lat, w przeciwieństwie do toreb plastikowych. Jednocześnie nie mają szkodliwego wpływu na zwierzęta zamieszkujące oceany i inne akweny wodne.
Torby papierowe zazwyczaj w 100% nadają się do recyklingu. Wyprodukowanie nie zużywa wielu zasobów energii, jak to jest w wypadku toreb plastikowych
Jak zatem torby papierowe mogą pomóc w kreowaniu wizerunku?
Torba papierowa z nadrukiem to idealne narzędzie do budowania brandingu firmy. Za pomocą tego rozwiązania firma może skutecznie zwrócić uwagę potencjalnych klientów i uczynić markę bardziej rozpoznawalną. Na dodatek ten nośnik reklamy jest funkcjonalny, pod warunkiem dobrego i estetycznego wykonania. Dzięki temu będzie noszony dłużej i częściej, co wpłynie na wizualny odbiór.