Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Najprzydatniejsze gadżety do domowego biura

Praca w domu dla niektórych od zawsze była codziennością, a dla innych — przez ostatnie lata stała się nową rzeczywistością. Aby pracowanie w domu było naprawdę przyjemne, wydajne i efektywne, warto zadbać o swoje domowe biuro niezależnie od jego wielkości. Na szczęście producenci akcesoriów i sprzętu do pracy nieustannie wymyślają coraz to ciekawsze rozwiązania, które ułatwiają pracę z domu. Jakie są najciekawsze i najlepsze akcesoria, które powinny znaleźć się w Twoim biurze? Sprawdź.

Jak urządzić domowe biuro? O tych elementach nie zapomnij!

W każdym domowym biurze powinno znaleźć się wygodne, ergonomiczne krzesło, przestronne biurko z regulacją wysokości oraz sprzęt do pracy. Odpowiednie krzesło to nie tylko kwestia wygody podczas pracy, ale również zdrowia Twojego kręgosłupa. Warto zatem zainwestować w pełni ergonomiczny model, aby pozwalał na dokładne dopasowanie go do Twojego wzrostu.

W przypadku biurka sprawdzą się nawet najprostsze modele, czyli wysokie stoliki z obszernym blatem. Niezależnie od wybranej wielkości blatu, postaraj się wybierać modele, które również są regulowane. Na rynku są obecnie dostępne modele nawet z płynną i automatyczną regulacją wysokości.

Sprzęt do pracy może okazać się większą inwestycją, ale zdecydowanie warto ją rozważyć. Odpowiedni monitor, wytrzymała klawiatura, bezprzewodowa myszka, kamerka do spotkań online czy słuchawki ze wbudowanym mikrofonem — wszystko to pozwoli Ci maksymalnie się skupić i pracować z największą wydajnością. Oczywiście, wszystkie niezbędne akcesoria zależą od specyfiki zawodu, dlatego po więcej inspiracji zajrzyj na rankingi.net. Znajdziesz tam poradniki zakupowe przy wyborze sprzętu oraz pozostałego wyposażenia biura, jak i rankingi najlepszych sprzętów biurowych.

Akcesoria dla wydajniejszej pracy

Efektywność podczas pracy widocznie spada, gdy w zasięgu Twojego wzroku (czyli na biurku) panuje bałagan. Dokumenty walają się bez ładu i składu, telefon nieustannie dzwoni, nic dziwnego więc, że szybko się rozpraszasz. Co więcej, zagracone biurko powoduje, że nasz mózg szybko traci zainteresowanie tym, co najważniejsze. Co pomoże Ci zadbać o wydajność podczas pracy?

  • Organizery do dokumentów — segregatory, teczki i kuwety sprawiają, że wszystkie dokumenty mają swoje miejsce, a Ty masz do nich szybki i łatwy dostęp. Jeżeli na co dzień drukujesz wiele arkuszy, organizery na pewno Ci się przydadzą.
  • Podstawka na laptopa — idealne rozwiązanie dla fanów multitaskingu i osób, które korzystają na co dzień z laptopa i dodatkowego monitora. Podstawka pozwoli Ci umieścić laptopa na wysokości oczu, dzięki czemu zyskujesz dodatkowy ekran do pracy przy komputerze.
  • Stojak na akcesoria — wybór standów na telefon, tablet czy słuchawki jest ogromny. Dzięki niemu możesz korzystać z dodatkowego ekranu tabletu czy smartfona lub po prostu utrzymać porządek  na biurku, gdy nie korzystasz np. ze słuchawek.
  • Koszyki i organizery na długopisy — tutaj wybór jest ogromny, więc z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Stojące organizery pomagają schować zszywacze, klipsy, długopisy i zakreślacze, aby nie leżały gdzie popadnie.

Inteligentne gadżety dla fanów nowinek technologicznych

Jakie akcesoria powinien wybrać każdy fan technologii i nowoczesnych rozwiązań? Polecamy:

  • Poduszka na fotel z masażerem — budżetowy sposób na przekształcenie zwykłego fotela w najwygodniejszy fotel z funkcją masażu. Wybierz poduszkę sterowaną za pomocą pilota, dzięki czemu wybierzesz najlepszy program masażu bez zmieniania pozycji. Świetny sposób na rozluźnienie, relaks i odprężenie w trakcie pracy.
  • Podkładka z bezprzewodowym ładowaniem — świetny pomysł na prezent i nie tylko. Sprawdzi się jednocześnie jako podkładka pod myszkę i jako miejsce bezprzewodowego ładowania do najnowszych smartfonów z tą samą funkcją.
  • Słuchawki z aktywnym tłumieniem hałasu — jeśli dzielisz swój pokój biurowy z innymi domownikami, ten gadżet na pewno Ci się przyda. Słuchawki pomagają skupić się podczas pracy lub w pełni zrelaksować się po pracy, bo nie przepuszczają żadnych dźwięków z zewnątrz.

Podsumowanie

Każdy wie, jak ważne jest odpowiednie miejsce pracy — również w domu podczas pracy zdalnej. Pamiętaj, że najprzydatniejsze akcesoria różnią się w zależności od wykonywanego zawodu. Grafik będzie potrzebował wysokiej jakości tabletu graficznego lub czułej muszki, a księgowa — obszernych organizerów na dokumenty. Niezależnie od tego, czym zajmujesz się na co dzień, dodatkowe gadżety ułatwią i przyspieszą wykonywanie obowiązków.