Przeniesienie firmy do sieci nie stanowi dziś dużego wyzwania – nie tylko ze względu na postępującą cyfryzację, ale także nieograniczony dostęp do wiedzy i informacji. Jednocześnie takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści biznesowych. Przekonaj się, co możesz zyskać dzięki działaniom online.
Biznes w sieci – wcale nie musi być trudny
Prowadzenie biznesu w internecie samo w sobie jest już osobną specjalizacją. Podejmowanie skutecznych działań w sieci wymaga doświadczenia, znajomości narzędzi i uważnego analizowania wyników. Nie jest to jednak wiedza zarezerwowana dla wąskiego grona specjalistów. Wręcz przeciwnie – dzięki cyfryzacji tego typu informacje stają się coraz bardziej powszechne.
Akcje, takie jak Cyfrowe Rewolucje mBanku, pozwalają skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów marketingu internetowego. Dzięki temu także małe i średnie firmy mogą dostosować swoje usługi do panujących realiów rynku.
Co zyskujesz, przenosząc firmę do sieci?
Rozpoczęcie działalności w internecie to przede wszystkim większa elastyczność w kwestii prowadzenia biznesu. Cyfrowy sklep to nie tylko redukcja kosztów związanych z jego obsługą i magazynowaniem produktów. To także swoboda w kwestii zmiany oferty i dostosowania jej do aktualnych wymagań rynku.
Wejście to sieci to także możliwość znacznego rozszerzenia obszaru działania. Według danych z Raportu Strategicznego INTERNET 2020/2021, aż 62,7% użytkowników wyszukuje informacji i usługach i towarach online[1]. To szansa szczególnie dla przedsiębiorstw, które do tej pory mogły dotrzeć jedynie do lokalnych odbiorców. Klienci internetowi to już nie tylko najbliższa okolica – otwierasz się na kupujących z różnych zakątków Polski i nie tylko.
Cyfrowe Rewolucje – zyskaj wiedzę i nie tylko
Wsparcie dla przedsiębiorców przy przenoszeniu firmy do sieci oferują m.in. Cyfrowe Rewolucje. To wyjątkowa kampania mBanku zapewniająca dostęp do wiedzy specjalistów z dziedziny marketingu internetowego. Użytkownicy zyskują darmowy dostęp do informacji z zakresu:
- logistyki,
- marketingu,
- prawa,
- obsługi klienta,
- płatności internetowych,
- produktów w sklepach online.
Swoją wiedzę możesz poszerzać zarówno dzięki obszernym publikacjom, webinariom, jak i dostępnym ma stronie analizom wyników innych marek.
Regularnie organizowane są także kolejne edycje konkursu o tej samej nazwie. Za zaprezentowanie efektów internetowej transformacji Twoja firma może uzyskać pokaźną nagrodę finansową oraz wsparcie skorzystać z doradztwa ekspertów, m.in. Macieja Filipkowskiego.
[1] Raport Strategiczny INTERNET 2020/2021