Pandemia koronawirusa „zabiła” wiele polskich firm. Te, które przetrwały rozpaczliwie szukają sposobów na cięcie kosztów i zachowanie płynności finansowej. Skutecznym sposobem na zaoszczędzenie nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie jest zamiana tradycyjnego biura na wirtualny adres. Czym jest wirtualny adres i kto najbardziej na nim skorzysta?
Pandemia koronawirusa zatrzęsła codziennością Polaków. Na skutek obostrzeń zmieniliśmy zwyczaje zakupowe, system pracy i sposób prowadzenia biznesu. Coraz więcej firm prowadzących dotychczas tradycyjną biurową działalność, zaczęło pracować zdalnie i co ważne – bez szkody dla efektywności. Takie realia przekonały wielu przedsiębiorców (zwłaszcza tych sceptycznych), że praca zdalna jest nie tylko możliwa, ale również produktywna i… korzystna dla firmowego konta. Sprytni szefowie dostrzegli bowiem w pracy zdalnej nie tylko wynikający z zasad bezpieczeństwa obowiązek, ale także szansę. Brak konieczności utrzymywania przestrzeni biurowej pozwala bowiem wygenerować nawet kilka tysięcy oszczędności miesięcznie. A to, w czasach kryzysu niezwykle ważne.
Jeśli praca zdalna w mojej firmie sprawdza się naprawdę nieźle, dlaczego nie zrezygnować z biura?
Co zamiast tradycyjnego biura?
Pracujący „od zawsze” w biurach przedsiębiorcy, często nie mają świadomości innych rozwiązań, dostępnych na wyciągnięcie ręki. Jednym z nich jest wirtualny adres. Wynajmując wirtualne biuro, dostaniesz adres rejestrowy, pod którym zarejestrujesz firmę. Będziesz mógł korzystać także z dodatkowych udogodnień, charakterystycznych dla tradycyjnej przestrzeni biurowej. W podstawowych, niedrogich pakietach są to zazwyczaj:
- powiadomienia o poczcie przychodzącej,
- usługi skanowania poczty,
- usługi przesyłania odebranych listów na wskazany adres.
Rada: jeśli chcesz wynająć wirtualne biuro, poszukaj firmy oferującej adresy rejestrowe w rozpoznawalnych lokalizacjach, w nowoczesnych biurowcach klasy A. Taka decyzja zapewni Ci nie tylko oszczędności, ale również korzyści wizerunkowe. Prestiżowy adres już na starcie wzbudzi podziw potencjalnego kontrahenta i zwiększy szansę na jego przychylność.
Czy każda firma może wynająć wirtualny adres?
Pod wirtualnym adresem można zarejestrować niemal każdy rodzaj działalności. Z takiego rozwiązania z powodzeniem skorzysta więc większość firm. Największe korzyści odczują jednak te, zatrudniające pracowników mogących pracować z dowolnego miejsca – np. z domów lub przestrzeni coworkingowych. Specyfika Twojej działalności umożliwia pracę zdalną? Dzięki wirtualnemu adresowi wyeliminujesz koszty wynajmu biura. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze będziesz mógł przeznaczyć na wypłaty pensji, zobowiązania podatkowej czy opłatę faktur.
Ile kosztuje wirtualny adres?
Ceny wirtualnych adresów wahają się między 100-200 zł i zależą od kilku czynników i zakresu oferowanych usług. Najważniejsze to:
- renoma firmy wynajmującej,
- zakres dodatkowych usług,
- lokalizacja wirtualnego adresu.
Jeśli skorzystasz z usług warszawskiej firmy Gold Place Polska, w ramach pakietu „Wirtualny adres” dostaniesz:
- adres do rejestracji firmy w biurowcu kl. A przy Alei Jana Pawła II w Warszawie;
- powiadomienie o poczcie do odebrania, w ciągu 24 godzin od jej otrzymania;
- usługę skanowanie poczty;
- usługę przesyłania odebranych listów na wskazany adres w Polsce;
- bezpłatną pomoc w rejestracji firmy lub zmianie siedziby.
Jako jedna z niewielu firm na rynku Gold Place umożliwia także możliwość rozwiązania umowy w każdym momencie.
Wirtualny adres w czasach pandemii – ważna umowa online
W odpowiedzi na rządowe obostrzenia dotyczące pozostania w domach Gold Place oferuje wirtualny adres dla firmy w warszawie z możliwością podpisania umowy online. Aby otrzymać wirtualny adres, musisz jedynie wypełnić krótki formularz na stronie Gold Place i zrealizować przelew online. Cały proces jest naprawdę łatwy i trwa nie dłużej niż kilka minut. Dzięki Gold Place sfinalizujesz transakcję szybko, wygodnie i co najważniejsze — bezpiecznie.