Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Internet

Czy warto dodać czat na stronę?

czat na strone

Komunikacja z klientami ma kluczowe znaczenie, jeszcze większe niż kiedykolwiek. To dlatego powinieneś pomyśleć o tym, by dodać czat na własną stronę internetową. To ułatwi kontakt z klientami, przyczyniając się wymiernie do biznesowego sukcesu!

Chat na stronie – dlaczego jest tak ważny?

Chat na stronę jest coraz chętnie wybierany przez firmy, co nie dziwi, biorąc pod uwagę to, jak w obecnych czasach dokonuje się zakupów i korzysta z usług. Własny czat online to pewność, że utrzymamy kontakt z klientem, odpowiadając na pytania, udzielając pomocy, wskazując rozwiązania. To już nie te czasy, gdy nie było konkurencji, a klient, chcąc skorzystać z danej oferty, nie mógł się dodzwonić. Dzisiaj online chat to absolutna podstawa, konieczność, o jakiej nie może zapomnieć żaden właściciel internetowego biznesu!

Pomoc dla każdego klienta

Czat na stronie to praktycznie jeden z łatwiejszych sposobów na to, by zwiększyć konwersję i sprzedaż. Wystarczy niewiele, by zyskać tak wiele, czyli uwagę klientów, którzy będą chcieli robić zakupy w Twoim sklepie. Poczują się zaopiekowani, uzyskają kluczowe informacje, nie zostaną sami, co na pewno docenią. Pamiętaj jednak, że korzyści dostrzeżesz, gdy rozmowy przeprowadzi z nimi pracownik, a nie skonstruowany bot. Mimo że czaty z botem są obecnie coraz popularniejsze, to nie zawsze sprawdzają się w praktyce. Żeby mieć pewność dobrze przygotowanej usługi, warto skorzystać z propozycji przygotowanej przez Czater.pl.

Czater.pl – wyższy poziom komunikacji z klientami

Narzędzia Czater.pl, zwłaszcza Live Chat, Callback i Wirtualny Asystent usprawnią obsługę klienta, co przyczyni się do zmaksymalizowania sprzedaży, która wskoczy na jeszcze wyższy poziom. Uzyskasz możliwość porozmawiania z użytkownikami strony “na żywo”, dzięki czemu szybciej i skuteczniej przekonasz ich podjąć decyzję o zakupie.

  • Live Chat – to niezwykle łatwy sposób na to, by bez problemu porozumieć się z klientami na żywo, gdy są na Twojej stronie. W każdej chwili możesz napisać do klienta!
  • Callback – to asystent, który połączy Cię z klientem przez telefon. Wystarczy, że klient wejdzie na Twoją stronę i kliknie w ikonę słuchawki, gdzie wpisze swój numer telefonu w okienku. Jak to zrobi, system automatycznie połączy go z Tobą błyskawicznie, bo już nawet w 26 sekund!
  • Wirtualny Asystent – czyli doświadczony konsultant, który usprawnia kanał obsługi użytkowników. Wspiera Live Chat, co z jednej strony zwiększa szanse sprzedaży, z drugiej pozwala obniżyć koszty obsług klientów.

Nie ulega wątpliwości, że dodanie czatu na stronę to same korzyści. Aby je zmaksymalizować, potrzeba jednak wybrać sprawdzona usługę – Czater.pl.