Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Internet

Istnieją różne sposoby kategoryzacji przedmiotów, które nie pasują do reszty

produkty w sklepie internetowym

Te elementy, które powinny znajdować się w osobnej sekcji. Te przedmioty, które powinny być umieszczone z innymi podobnymi przedmiotami. Te przedmioty, które powinny trafić do sprzedaży, aby były bardziej atrakcyjne. Jednym ze sposobów sklasyfikowania przedmiotów, które nie pasują do reszty sklepu, jest utworzenie nowej kategorii. Na przykład sekcja elektroniki może mieć kategorię własną. Lub mogą być wymienione według typu. Na przykład wszystkie gry planszowe mogą być wymienione razem na innej stronie.

Łatwo jest sklasyfikować przedmioty pasujące do reszty sklepu

Innym sposobem jest upewnienie się, że każdy przedmiot w sklepie ma podobne cechy i przemawia do podobnych klientów. Co z tymi przedmiotami, które tego nie robią? Gdy chcemy upewnić się, że kupujący mogą znaleźć w Twoim sklepie to, czego potrzebują, musisz również uporządkować te produkty, które nie do końca pasują. Możesz utworzyć nowe sekcję inne https://polskie-interesy.pl/category/inne/  tylko dla tych elementów.

Przedmioty, które nie pasują do reszty sklepu, są uciążliwe

Mogą być w złym kolorze, rozmiarze lub stylu i sprawić, że klienci pomyślą, że sklep nie ma nic dla ich potrzeb. Gdy nie wiesz, co zrobić z czymś w swoim sklepie, najłatwiej jest umieścić to w kategorii „różne”. Możesz sklasyfikować te przedmioty według wymiarów, na przykład małe lub duże przedmioty. Możesz je również sklasyfikować według funkcji, na przykład baterie lub środki czystości. Możesz też uporządkować je według kolorów! Wiele sklepów ma określony wygląd. Kiedy ktoś wchodzi, jest wiele przedmiotów, które może kupić, a sklep jest skonfigurowany tak, aby ułatwić mu znalezienie czegoś, czego szuka. Problem pojawia się, gdy są przedmioty, które nie pasują dobrze do reszty sklepu. Przedmioty te mogą mieć różne kolory, style, kształty lub rozmiary. Wiedza o tym, jak klasyfikować tego typu przedmioty, może wydawać się prostym zadaniem, ale może powodować pewne zamieszanie wśród klientów. Inne produkty również mogą zainteresować klienta, ponieważ może sobie jedynie je przeglądać z ciekawości!

Istnieje wiele sposobów klasyfikowania i organizowania tego typu artykułów bez zakłócania przepływu w sklepie. Jednym ze sposobów byłoby umieszczenie ich wszystkich na osobnym stojaku lub stole z przegrodami, aby ludzie wiedzieli, do czego służy każda sekcja. Innym sposobem byłoby pogrupowanie ich według rozmiaru lub stylu, nawet jeśli oznacza to, że inne rzeczy muszą się poruszać lub iść w innym przejściu. Klasyfikacja zależy od tego, jakie są Twoje cele w prowadzeniu tego sklepu.