Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Internet

Pozycjonowanie stron jako marketingowa sztuczka

pozycjonowanie stron

Niezależnie od rozmiaru czy charakteru prowadzonej działalności każdy przedsiębiorca pragnie generować zyski. Jak wkraść się w łaski klienta i zachęcić go do zakupu produktu bądź skorzystania z usługi? Czy wysoka jakość oferty jest wystarczającą pokusą dla współczesnego konsumenta? Co może sprawić, że użytkownik sieci internetowej zostanie z Tobą na dłużej? Ten szereg pytań stanowi podłoże do dalszych rozważań na temat SEO. Poznaj, jakie sekrety kryje w sobie to marketingowe pojęcie dzięki wskazówkom od Grupy iCEA.

Sekrety SEO

SEO, z j. ang. Search Engine Optimization, to proces stymulowania ruchu organicznego w witrynach internetowych. Bazuje na optymalizacji stron pod kątem wyników wyszukiwarek, w tym algorytmów Google. Dodatkowo pozycjonowanie sklepów prowadzi do zwiększenia ekspozycji w rankingu wyszukiwania.

Na SEO składa się szereg czynności obejmujących takie dyscypliny, jak IT oraz marketing. Wszelkie działania realizowane są wewnątrz oraz na zewnątrz witryny. Do zbioru determinantów można zaliczyć – strukturę tekstową (opisy oferty produktów bądź usług), układ witryny, stronę techniczną, parametry związane z przejrzystością i UX oraz profil linków.

Moc korzyści od pozycjonowania

Właściwie wdrożona strategia SEO przyniesie mnóstwo korzyści, których możesz spodziewać się, jeżeli rozpoczniesz świadome pozycjonowanie stron internetowych. Ich znajomość usprawni proces osiągania celów biznesowych. Poznaj główne profity wynikające z procesów optymalizacji pod kątem wyników:

Numer 1. Pozyskanie ruchu w witrynie bez koniecznego wkładu finansowego przeznaczonego na kliknięcia bądź odsłony.

Numer 2. Ekspozycja strony w jednym z najbardziej znanych serwisów, czyli Google.

Numer 3. Gwarancja szybkiego dostarczenia informacji o ofercie z pozycjonowanej strony internetowej.

TOP3 powodów, dlaczego warto zdecydować się na kompleksową strategię, to dopiero początek Twojej drogi na szczyt marketingowego sukcesu. Na samym początku musisz jednak dokonać małego przeglądu prowadzonej witryny internetowej.

Wszystko zaczyna się od audytu SEO

Działania wchodzące w skład analizy strony pod kątem poprawności jej kodu, jakości zamieszczanych treści, fraz kluczowych, badanie procesu linkowania czy weryfikowanie aktywności konkurencji określane jest jako audyt SEO. Jego rola jest ważna, ponieważ dostarcza informacji wykorzystywanych w późniejszych etapach do poprawy pozycji strony na liście rankingowej oraz skutecznego link buildingu.

Zarządzanie poprawnie zoptymalizowaną witryną pomaga w jej postrzeganiu przez Google względem użytkownika oraz robotów zajmujących się indeksowaniem. Po przeprowadzeniu początkowej analizy nie można doprowadzić do zaniedbań w postaci braku jej bieżącego dostosowywania do pojawiających się trendów. Jeśli powierzasz to zadanie agencji SEO, niezbędne będzie pozyskanie raportu, który krok po kroku objaśni problemy, z którymi zmaga się Twoja witryna internetowa.

Wybór agencji wspierającej prowadzone działania biznesowe to krok do przodu, aby znaleźć się w pierwszej dziesiątce listy Google. Firmy marketingowe, w tym Grupa iCEA, to nieoceniony support, zwłaszcza jeżeli stawiasz pierwsze kroki w biznesie online. Postaw na sprawdzone, profesjonalne rozwiązania!