Wydawca internetowych portali informacyjnych oraz autorska sieć reklamowa zakończył pierwszą fazę rozwoju, w której uruchomił ponad 100 portali tematycznych. Spółka działa na rynku od lipca 2020 roku, a teraz przygotowuje się do wdrażania nowej strategii.
Wydawnictwo Blue Whale Press należy do holdingu Digital Now! skupiającego podmioty specjalizujące się w kompleksowym wsparciu branży e-commerce. Autorska sieć reklamowa umożliwia klientom dostęp do powierzchni reklamowej na dużej liczbie wyspecjalizowanych portali. Zakończenie pierwszej fazy rozwoju Spółki połączone jest z rozpoczęciem sprzedaży miejsc w ramach sieci. Dzięki aktualnym treściom i wysokim wymaganiom technicznym portali, klienci spółki otrzymują alternatywę dla dotychczasowego łączenia wizerunku z niskiej jakości contentem.
„Blue Whale Press powstało, aby wspierać branżę e-commerce w zwiększaniu widoczności i podwyższaniu konwersji marek. Zapewniamy sklepom internetowym efektywne wypozycjonowanie się w sieci. Firma wspiera i realnie wpływa na budowanie wizerunku brandów, których reklama znajdzie się obok dobrej treści. Celem Blue Whale Press jest wprowadzanie do Internetu tekstów przynoszących zarówno klientom, jak i czytelnikom realną korzyść – jednym w postaci sprzedaży i zysków, drugim w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące pytania” – mówi Jakub Piechowiak, Wiceprezes Zarządu Blue Whale Press.
Pierwszym portalem w portfolio firmy był motole.pl, wydany 16 lipca 2020 roku. Dziś spółka liczy już 102 tematyczne portale informacyjne i zatrudnia ponad 70 osób. Zespół tworzą specjaliści posiadający wiedzę oraz praktykę w obszarze SEO i dziennikarstwa. Po wewnętrznych analizach spółka Blue Whale Press przygotowuje się do wdrażania zmian strategicznych, by zwiększać efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.
„Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w wiele wyzwań – rekrutując zespół, tworzyliśmy jednocześnie podwaliny wydawnictwa, publikowaliśmy w sieci pierwsze serwisy dedykowane konkretnym grupom docelowym oraz rozpoczęliśmy etap sprzedaży i promocji oferowanych usług. Bazując na tych doświadczeniach, wiemy już, w jakim kierunku chcemy się rozwijać, by wykorzystać pełen potencjał Blue Whale Press. Nasza nowa strategia koncentruje się na biznesie, aby z jeszcze lepszymi efektami świadczyć usługi naszym klientom. Przed nami wiele pracy, ale i ciekawych doświadczeń” – dodaje Anna Tworek-Skrzyszowska, Prezes Zarządu Blue Whale Press.
Serwis Blue Whale Press publikuje średnio ponad 2 tysiące artykułów miesięcznie oraz minimum 400 postów tygodniowo. Portale tematyczne działające w ramach wydawnictwa wygenerowały w ciągu ostatnich 12 miesięcy blisko 750 000 sesji.
O Blue Whale Press
Blue Whale Press jest wydawcą tematycznych portali informacyjnych i pierwszą w Polsce autorską siecią reklamową dla branży e-commerce. W ramach powstałego w lipcu 2020 roku wydawnictwa działa 100 portali związanych z tematyką sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróży i innych. Tworzy je zespół liczący ponad 80 specjalistów z branży dziennikarskiej oraz reklamowej.