Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Startupy

Lula.Cleaning – polski pomysł na wyjątkową innowację

Michał Borychowski

Polskie start-upy wciąż zaskakują! Z roku na rok na rynku pojawia się coraz więcej zupełnie innowacyjnych pomysłów, których nie powstydziłyby się nawet wielkie międzynarodowe korporacje. Jedną z takich koncepcji jest aplikacja Lula.Cleaning, która podbiła serca właścicieli apartamentów oraz firm sprzątających. Stale pozyskuje ona nowych zwolenników, a to ze względu na możliwości, jakie daje swoim użytkownikom. Jeśli jesteś właścicielem apartamentów na wynajem krótkoterminowy, a system sprzątania Twoich lokali przyprawia Cię o zawrót głowy, Lula.Cleaning jest właśnie dla Ciebie. Prowadzisz firmę sprzątającą i trudno Ci zarządzać zadaniami dla swoich pracowników? Również zapoznaj się z tym, co może dać Ci Lula.Cleaning!

Polski start-up – jak to działa?

Na początku wyjaśnijmy sobie, czym właściwie jest start-up. To nic innego jak nowo utworzone przedsiębiorstwo, które dopiero zaczyna podbijać rynek. Zazwyczaj tego rodzaju firmy mają swoich inwestorów, wspierających finansowo całą ideę. Nie zawsze jednak wygląda to w ten sposób. Czasem przedsiębiorcy, przekonani o genialności i innowacyjności swojego produktu, inwestują mnóstwo środków własnych w rozkręcenie biznesu. Jeżeli pomysł firmy rzeczywiście przypadnie do gustu odbiorcom, przedsiębiorstwo w krótkim czasie może wznieść się na rynkowe wyżyny. Taką właśnie drogę przechodzi aplikacja Lula.Cleaning, która szturmem wbija się do branży krótkoterminowego najmu apartamentów.

Lula.Cleaning – czym właściwie jest?

Przyszła pora na wyjaśnienie, czym tak naprawdę jest aplikacja Lula.Cleaning. W kilku słowach powiedzieć można, że to rodzaj platformy, łączącej firmy sprzątające z właścicielami bądź zarządcami apartamentów, pokoi do wynajęcia, pensjonatów i innych miejsc, oferujących najem krótkoterminowy. Celem aplikacji jest ułatwienie zorganizowania sprzątania w miejscach, które potrzebują tej usługi nieregularnie w przeciwieństwie do obiektów, sprzątanych z konkretną częstotliwością (choć w przyszłości aplikacja będzie rozszerzona również o tę funkcjonalność). W przypadku najmu krótkoterminowego goście opuszczają apartament po tygodniu, innym razem po trzech dniach, a po każdej takiej wizycie konieczne jest sprzątanie i przygotowanie apartamentu dla nowych osób. Aplikacja ułatwia zarządzanie czasem firm sprzątających. Jej najważniejszą funkcją jest wygodne przypisywanie zadań do osób sprzątających. Osoba sprzątająca ma zawsze aktualne zadania pod swoim linkiem – nawet nie musi posiadać aplikacji na własnym urządzeniu mówi Michał Borychowski, pomysłodawca Lula.Cleaning.

Możliwość indywidualnego zarządzania czasem osób sprzątających brzmi świetnie, jednak to nie jedyna rzecz, którą oferuje Lula.Cleaning. Aplikacja jest bowiem zintegrowana z największymi systemami rezerwacji apartamentów do wynajęcia jak Booking czy Airbnb oraz dowolnych systemów typu Channel Manager/PMS, np. KWHotel, IdoBooking, Hotres, Hotelgram czy Avantio. Dzięki niej na bieżąco możemy śledzić zameldowania i wymeldowania gości, monitorować stan poprzez zgłaszanie usterek oraz wyposażenie apartamentów i oczywiście dowolnie przydzielać osoby do uporządkowania mieszkań oraz śledzić postęp ich prac.

Jak korzystać z aplikacji Lula.Cleaning?

Aplikacja Lula.Cleaning to produkt, który powinien mieć każdy, kto zawodowo zajmuje się sprzątaniem, a także właściciele i zarządzający apartamentów. Korzystanie z tej technologii wcale nie jest trudne. Nawet osoby starsze, pracujące w firmach sprzątających, nie będą miały problemu z korzystaniem z aplikacji.

Lula.Cleaning została stworzona w taki sposób, aby osoby sprzątające nie musiały pobierać żadnego dodatkowego oprogramowania na swój telefon. Przydzielający zadania może wygenerować specjalny link dla każdego pracownika. Pod tym adresem dostępna jest aktualna lista zadań z informacjami, kiedy i który apartament wymaga posprzątania. – Od początku naszym głównym założeniem było to, aby dostęp do zadań był jak najprostszy, dlatego stworzyliśmy system generowania indywidualnych linków z listą zadań dla pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu osoby sprzątające nie muszą pobierać aplikacji, logować się, zakładać kont czy pamiętać hasła stwierdza Michał Borychowski.

Widok listy zadań, ukrytej pod linkiem, również nie powinien przysparzać żadnych trudności – jest on bardzo czytelny. Poszczególne zadania posortowane są według sugerowanej godziny sprzątania, a informacje dotyczące wymeldowania gości są doskonale oznaczone kolorem czerwonym. Ponadto osoba sprzątająca może wybrać różną wersję językową panelu, sprawdzić dokładną lokalizację apartamentu na mapie, a także wygodnie odznaczyć wykonanie zadania.

Czy Lula naprawdę ułatwia pracę?

Być może jesteś właścicielem firmy sprzątającej lub zarządcą wielu apartamentów i zastanawiasz się, czy Lula.Cleaning naprawdę ułatwia pracę. W tym miejscu chcemy zatem przytoczyć listę zalet aplikacji, która z pewnością przekona Cię do jej przetestowania. Lula.Cleaning odciąży Cię od:

  • przeglądania kalendarzy i czasochłonnego sprawdzania godzin oraz dat wymeldowywania się gości w obiekcie,
  • kopiowania informacji – przekazywania ich wielokrotnie różnym osobom, ręcznego zlecania zadań za pomocą innych narzędzi,
  • notowania liczby sprzątań, ręcznego rozliczania pracowników,
  • sprawdzania stanu wyposażenia apartamentów – w aplikacji osoba sprzątająca sprawdza, czy dane przedmioty (jak pilot do telewizora, chip wejściowy, popielniczki), które znajdowały się w apartamencie przed zameldowaniem gości, nadal znajdują się tam po wymeldowaniu.  

Lula.Cleaning podbiła już serca wielu klientów w całej Polsce, którzy nie wyobrażają sobie pracy bez aplikacji. Wcześniej zlecenia były przesyłane ekipie sprzątającej na wiele sposobów, mianowicie przez WhatsApp, przez wiadomość SMS, droga mailową oraz telefoniczną. Obecnie wszystko odbywa się za pośrednictwem aplikacji. Nie muszę ciągle sprawdzać skrzynki mailowej i wysyłać mnóstwa SMSów – zauważa Agnieszka Kościańska, właścicielka firmy sprzątającej z Gdańska. Z kolei firma Sleepway Apartments zwraca uwagę na inne aspekty: Nie trzeba wysyłać kodów do mieszkań i do skrzyneczek, ponieważ wszystko jest w systemie. Jeżeli otrzymamy słabszą opinię za czystość, to bardzo łatwo można sprawdzić, kto miał w danym dniu apartament pod swoją opieką.

Jak widać, polskie start-upy doskonale radzą sobie na rynku i ułatwiają życie wielu firmom. Jeśli i Ty borykasz się z problemem zarządzania sprzątaniem apartamentów, przetestuj aplikację Lula.Cleaning. Dostępne funkcjonalności i opinie klientów mówią same za siebie.