Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Technologie

Budki akustyczne – funkcjonalna przestrzeń w twoim biurze

Open space to bardzo specyficzny sposób organizacji biura. Z jednej strony każdy pracownik ma wygodne stanowisko pracy i bez problemu może komunikować się ze współpracownikami, z drugiej – wiele osób skarży się w takiej sytuacji na uciążliwy hałas. Nie chodzi jednak w tym wypadku o łoskot pracujących maszyn, a o „biurowe” dźwięki: klekot klawiszy, rozmowy, dźwięki drukarek czy skanerów. Nowoczesna budka akustyczna do biura to rozwiązanie wielu problemów związanych z hałasem i akustyką – sprawdź, dlaczego warto w nią zainwestować.

Czy rzeczywiście biurowy hałas może być tak uciążliwy?

Nałożone na siebie dźwięki rozmów telefonicznych, pracy przy komputerze oraz klimatyzacji mogą negatywnie wpływać na stan zdrowia! Ten rodzaj hałasu sprawia, że poziom adrenaliny w organizmie wzrasta do 40%. Nawet miłośnicy silnych wrażeń mogą mieć dosyć takich skoków adrenaliny – nierozerwalnie wiąże się ona bowiem ze stresem, a tego zdecydowanie nie potrzeba w miejscu pracy. Choroby serca, problemy z koncentracją, spadek wydajności – to tylko niektóre z konsekwencji pracy w hałasie. Jak z nim walczyć w przestrzeni biurowej?

Walka z hałasem – na co zwrócić uwagę?

Badania przeprowadzone wśród 21 477 osób pracujących w przestrzeni biurowej dowodzą, że najbardziej uciążliwym czynnikiem w miejscu pracy jest brak prywatności akustycznej. Pracownikom przeszkadza to, że słyszą rozmowy współpracowników oraz jednocześnie nie mogą swobodnie prowadzić własnych rozmów. Im większa przestrzeń open space i im więcej pracowników zgromadzonych w jednym pomieszczeniu, tym większy problem z akustyką i hałasem w biurze. Z biurowym gwarem można skutecznie walczyć poprzez tworzenie przestrzeni do rozmów: nowoczesne budki akustyczne Hush to przykład na to, jak wiele mogą zmienić proste rozwiązania.

budka akustyczna

Budka akustyczna: nowoczesny sposób na redukcję hałasu

Prosta kabina akustyczna na pierwszy rzut oka przypomina tradycyjną budkę telefoniczną. Takie budki zniknęły już niemal z przestrzeni publicznej i przeniosły się do nowoczesnych biur. Przenośna kabina akustyczna jest doskonałym rozwiązaniem szczególnie do biur open space, ponieważ może być ustawiona w dowolnym miejscu. Na tle innych propozycji wyróżniają się zwłaszcza budki akustyczne Mikomax, oferowane pod marką Hushoffice. Co możesz dzięki nim zyskać?

Przede wszystkim cisza

Budki Hush office to odpowiedź na potrzeby firm opartych na systemie open space. Efektywność pracy spada wraz ze wzrostem wskaźnika zrozumiałości mowy. Hushoffice tworzy przestrzeń, w której pracownicy mogą bez problemu odbywać rozmowy telefoniczne w taki sposób, by nie przeszkadzać współpracownikom. Budki są wykonane z dźwiękochłonnych materiałów, w środku panuje przyjemna cisza, a na zewnątrz nie wydostają się uciążliwe dźwięki rozmowy telefonicznej.

Budka akustyczna – alternatywa dla sali konferencyjnej

Czy budka akustyczna (https://hushoffice.com/pl/produkty/) może zastąpić salę konferencyjną znajdującą się w osobnym pomieszczeniu? Owszem, co więcej – rozwiązania room-in-room okazują się lepsze i wygodniejsze w codziennym użytkowaniu. Mobilny think tank room może stanąć w pobliżu głównej strefy, dzięki czemu każdy z pracowników będzie mógł z niego skorzystać. Dźwiękoszczelna kabina hushMeet.L umożliwia bezproblemową organizację spotkania ośmiu osób. Z kabiny skorzystać może zespół pracujący nad danym projektem lub pracownicy skierowani na szkolenie, ale nie tylko. Wygodna budka hushMeet.L może być również przestrzenią do swobodniejszych rozmów podczas przerwy na lunch.

Sposób na obniżenie kosztów

Budowa nowej sali konferencyjnej czy tworzenie stref ciszy oraz przestrzeni do rozmów może wiązać się z dużymi kosztami; alternatywą w takim wypadku jest budka akustyczna. Cena jest zdecydowanie niższa, a możliwość dopasowania designu do aranżacji biura sprawia, że po budki z linii Hushoffice sięga coraz więcej firm. Jeśli chcesz zapewnić komfort pracy, strzałem w dziesiątkę będzie budka akustyczna do biura. Cena jej różni się w zależności od wielkości, wyposażenia oraz wykończenia produktu.