Nietuzinkowe, wyróżniające się designem, a może klasyczne i eleganckie? Gadżety reklamowe to jedno z narzędzi marketingowych, po które chętnie sięga wiele firm. To dzięki nim budują lepsze relacje z partnerami, pracownikami, czy co najważniejsze ‒ klientami oraz potencjalnymi odbiorcami. Jak dobrać odpowiednie akcesoria reklamowe dla marki? Które z nich cieszą się największą popularnością? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Jak dobrać gadżety reklamowe do marki?
Rynek gadżetów reklamowych cały czas rośnie i z roku na rok staje się bogatszy o coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Dość często wybierane w roli upominków notesy wykonywane są obecnie z ekologicznych materiałów, torby reklamowe z logo zyskują zupełnie odmienne wzornictwo, a na targach firmy prezentują coraz bardziej innowacyjne gadżety elektroniczne. Szeroki wybór artykułów promocyjnych może stać się jednak przeszkodą.
Z tego względu decydując się na zakup firmowych gadżetów reklamowych, należy pamiętać o najważniejszym ‒ dopasowaniu ich do marki i jej charakteru. Idealnie, gdy wybrany przedmiot kojarzy się odbiorcom z działalnością marki, którą ma promować. Wówczas każde jego użycie przywołuje w ich myślach dany brand i przez to klienci chętniej korzystają z usług czy oferty konkretnego przedsiębiorcy. Ważnym aspektem jest również grupa docelowa, czyli określenie grona osób, które staną się użytkownikami gadżetów reklamowych. Nie możemy zapomnieć również o aspekcie finansowym. W końcu inwestycja w gadżety reklamowe, jak każda inna, powinna być rentowna.
Torby reklamowe, kubki, akcesoria technologiczne ‒ TOP 3 na liście gadżetów reklamowych
Wiemy już, czym należy kierować się przy wyborze gadżetów reklamowych. Teraz czas na poszukiwanie konkretów. TOP 3 kategorie materiałów promocyjnych, to rozwiązania dające szerokie możliwości personalizacji. Jednocześnie są one na tyle uniwersalne, że z pewnością trafią w gusta klientów.
Torby reklamowe z nadrukiem
Torby reklamowe mogą być papierowe, wykonane z bawełny lub z tworzywa sztucznego. Wybierając materiał, warto pamiętać o ekologicznym oraz praktycznym aspekcie. Najpopularniejsze są dwa warianty personalizacji – torby reklamowe z nadrukiem oraz torby reklamowe z logo. Zaletą tego rodzaju gadżetu reklamowego jest fakt, iż masz naprawdę wiele możliwości wyboru. Dotyczy to zarówno wielkości toreb reklamowych, jak i ich wzoru oraz koloru. Dobrym pomysłem jest również nadruk na torbach własnego projektu graficznego, który zdecydowanie pozwoli wyróżnić Ci się spośród innych marek na rynku.
Kubki oraz butelki na wodę
Przydatne, ekologiczne, wpisujące się w trendy dotyczące zdrowego stylu życia i odżywiania. A może dedykowane miłośnikom kawy, z zabawnym hasłem dotyczącym nawyków? Kubki, termokubki i butelki to kolejna grupa gadżetów reklamowych, na które łatwo nanieść branding, by nadać im odpowiedni charakter. Co ważne, są one trwałe i przez długi czas klienci z nich korzystają, przez co szansa, że Twoja marka zapadnie im w pamięci, zwiększa się.
Akcesoria technologiczne
Ciekawą alternatywę wobec wyżej wymienionych gadżetów reklamowych stanowią akcesoria związane z technologiami. Power banki, zewnętrzne dyski, pendrive, a nawet słuchawki czy etui na telefony ‒ to grupa gadżetów reklamowych, która sprawdzi się zarówno w przypadku marek technologicznych, nowoczesnych, opartych na innowacjach, jak i tych, które komunikują się bardzo praktycznie i chcą podarować swoim odbiorcom coś, co przydać się im może w codziennej pracy.
Trafione gadżety reklamowe
Niezależnie od wybranej grupy gadżetów reklamowych, nie możesz zapomnieć o sprawdzeniu ich jakości. Trwałość nadruku na bawełnianej torbie reklamowej, odporność brandingu na zmywanie w przypadku naczyń, pojemność zewnętrznej pamięci ‒ to przykładowe parametry, na które warto zwrócić uwagę, wybierając podarunki reklamowe.
Połączenie trzech aspektów: dopasowania do charakteru marki, praktycznego zastosowania i wysokiej jakości to gwarancja sukcesu. A trafiony gadżet reklamowy to zapewnienie pozytywnych wrażeń związanych z marką.