Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Technologie

Jakie gadżety reklamowe wybrać? Podpowiadamy!

gadżety reklamowe

Nietuzinkowe, wyróżniające się designem, a może klasyczne i eleganckie? Gadżety reklamowe to jedno z narzędzi marketingowych, po które chętnie sięga wiele firm. To dzięki nim budują lepsze relacje z partnerami, pracownikami, czy co najważniejsze ‒ klientami oraz potencjalnymi odbiorcami. Jak dobrać odpowiednie akcesoria reklamowe dla marki? Które z nich cieszą się największą popularnością? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule. 

Jak dobrać gadżety reklamowe do marki?

Rynek gadżetów reklamowych cały czas rośnie i z roku na rok staje się bogatszy o coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Dość często wybierane w roli upominków notesy wykonywane są obecnie z ekologicznych materiałów, torby reklamowe z logo zyskują zupełnie odmienne wzornictwo, a na targach firmy prezentują coraz bardziej innowacyjne gadżety elektroniczne. Szeroki wybór artykułów promocyjnych może stać się jednak przeszkodą. 

Z tego względu decydując się na zakup firmowych gadżetów reklamowych, należy pamiętać o najważniejszym ‒ dopasowaniu ich do marki i jej charakteru. Idealnie, gdy wybrany przedmiot kojarzy się odbiorcom z działalnością marki, którą ma promować. Wówczas każde jego użycie przywołuje w ich myślach dany brand i przez to klienci chętniej korzystają z usług czy oferty konkretnego przedsiębiorcy. Ważnym aspektem jest również grupa docelowa, czyli określenie grona osób, które staną się użytkownikami gadżetów reklamowych. Nie możemy zapomnieć również o aspekcie finansowym. W końcu inwestycja w gadżety reklamowe, jak każda inna, powinna być rentowna. 

Torby reklamowe, kubki, akcesoria technologiczne ‒ TOP 3 na liście gadżetów reklamowych

Wiemy już, czym należy kierować się przy wyborze gadżetów reklamowych. Teraz czas na poszukiwanie konkretów. TOP 3 kategorie materiałów promocyjnych, to rozwiązania dające szerokie możliwości personalizacji. Jednocześnie są one na tyle uniwersalne, że z pewnością trafią w gusta klientów. 

  • Torby reklamowe z nadrukiem 

Torby reklamowe mogą być papierowe, wykonane z bawełny lub z tworzywa sztucznego. Wybierając materiał, warto pamiętać o ekologicznym oraz praktycznym aspekcie. Najpopularniejsze są dwa warianty personalizacji – torby reklamowe z nadrukiem oraz torby reklamowe z logo. Zaletą tego rodzaju gadżetu reklamowego jest fakt, iż masz naprawdę wiele możliwości wyboru. Dotyczy to zarówno wielkości toreb reklamowych, jak i ich wzoru oraz koloru. Dobrym pomysłem jest również nadruk na torbach własnego projektu graficznego, który zdecydowanie pozwoli wyróżnić Ci się spośród innych marek na rynku. 

  • Kubki oraz butelki na wodę

Przydatne, ekologiczne, wpisujące się w trendy dotyczące zdrowego stylu życia i odżywiania. A może dedykowane miłośnikom kawy, z zabawnym hasłem dotyczącym nawyków? Kubki, termokubki i butelki to kolejna grupa gadżetów reklamowych, na które łatwo nanieść branding, by nadać im odpowiedni charakter. Co ważne, są one trwałe i przez długi czas klienci z nich korzystają, przez co szansa, że Twoja marka zapadnie im w pamięci, zwiększa się.

  • Akcesoria technologiczne 

Ciekawą alternatywę wobec wyżej wymienionych gadżetów reklamowych stanowią akcesoria związane z technologiami. Power banki, zewnętrzne dyski, pendrive, a nawet słuchawki czy etui na telefony ‒ to grupa gadżetów reklamowych, która sprawdzi się zarówno w przypadku marek technologicznych, nowoczesnych, opartych na innowacjach, jak i tych, które komunikują się bardzo praktycznie i chcą podarować swoim odbiorcom coś, co przydać się im może w codziennej pracy. 

Trafione gadżety reklamowe 

Niezależnie od wybranej grupy gadżetów reklamowych, nie możesz zapomnieć o sprawdzeniu ich jakości. Trwałość nadruku na bawełnianej torbie reklamowej, odporność brandingu na zmywanie w przypadku naczyń, pojemność zewnętrznej pamięci ‒ to przykładowe parametry, na które warto zwrócić uwagę, wybierając podarunki reklamowe. 

Połączenie trzech aspektów: dopasowania do charakteru marki, praktycznego zastosowania i wysokiej jakości to gwarancja sukcesu. A trafiony gadżet reklamowy to zapewnienie pozytywnych wrażeń związanych z marką.