Klub piłkarski – Pogoń Szczecin – rozpoczął współpracę z operatorem wirtualnym Next Mobile. Oznacza to, że obecny lider ekstraklasy, będzie posiadać własną sieć komórkową – Pogoń Mobile.
Śladem gigantów takich jak m.in. Bayern Monachium, możliwość stworzenia klubowej sieci komórkowej jako pierwsza w Polsce wykorzystała Pogoń Szczecin. Kluby piłkarskie, w ten sposób mają okazję pozyskać dodatkowe fundusze do rozwoju.
O Pogoń Mobile
Pogoń Mobile działa w oparciu o sieć Plus GSM, więc proponowany przez klub standard, jest na tym samym poziomie jakości i zasięgu. W swojej ofercie sieć posiada zarówno ofertę głosową, jak i usługi transmisji danych.
„Już od wielu lat telefony komórkowe stanowią podstawę komunikacji. Dzięki niej nasz klub, nasi kibice mają nie tylko w sercu, ale także w swoim telefonie, a więc mobilnym centrum codziennego życia. Korzystają oni, korzysta nasz klub – czego chcieć więcej? Dodatkowo o wydarzeniach z życia klubu dowiadują się jako pierwsi.” – mówi Łukasz Biwan, Dyrektor Marketingu Pogoni Szczecin S.A. „
„Już od wielu lat telefony komórkowe stanowią podstawę komunikacji. Dzięki niej nasz klub, nasi kibice mają nie tylko w sercu, ale także w swoim telefonie, a więc mobilnym centrum codziennego życia. Korzystają oni, korzysta nasz klub – czego chcieć więcej? Dodatkowo o wydarzeniach z życia klubu dowiadują się jako pierwsi.”
Oferta Pogoń Mobile
W ofercie Pogoń Mobile, klienci znajdą abonamenty telefoniczne i internetowe z bezterminową umową. Wypowiedzenie umowy można złożyć w dowolnym momencie, z zachowanie 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
Pogoń Mobile oferuje cztery abonamenty, a ich nazwy pochodzą od pozycji zawodników na boisku – Bramkarz, Obrońca, Pomocnik, Napastnik. W każdym dostępne są nielimitowane rozmowy do wszystkich oraz nielimitowane SMS-y i MMS-y, a także pakiet internetu.
Działalność NEXT MOBILE zakłada tworzenie niestandardowych sieci wirtualnych. Partnerzy, którzy do nas przychodzą, mają często przeróżne profile działalności, często niezwiązane z telekomunikacją. Podczas uruchamiania sieci komórkowej – zajęliśmy się praktycznie wszystkimi elementami: począwszy od stworzenia elementów brandingu sieci, poprzez integrację z naszymi systemami, stworzenie dokumentów dla Abonentów, uruchomienie Biura Obsługi Klienta, a także zarekomendowaliśmy działania marketingowo-sprzedażowe. Chcemy przez tę współpracę pokazać, że nie tylko firmy, ale i organizacje, czy kluby sportowe mogą w niestandardowy sposób zjednać swoich kibiców oraz stworzyć dodatkowe źródło przychodu dla klubu. – mówi Rafał Kozłowski, Prezes Zarządu Next Mobile.