W poszukiwaniu gadżetów reklamowych, ale też tanich, funkcjonalnych gratisów, które można wręczać klientom przy większych zamówieniach, warto skierować swoje kroki ku torbom bawełnianym. Dzięki dzisiejszym metodom personalizacji zyskują one ciekawy, unikatowy nadruk.
Dlaczego warto zainteresować się zakupem spersonalizowanych toreb bawełnianych?
Przedsiębiorcy startujący ze swoim biznesem muszą poszukiwać metod na wyróżnienie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Nie wystarczy już zwykły baner powieszony na budynku bądź slider w przypadku witryny internetowej. To o wiele za mało. Klienci mają spore oczekiwania – nie tylko względem obsługi klienta, ale również ewentualnych form ekologicznego pakowania produktów czy atrakcyjnych gratisów. W pierwszych miesiącach działalności nie warto oszczędzać na formach marketingu. Jedną z ciekawszych jest podarunek w postaci bawełnianej torby z firmowym logo, dołączany na przykład do zamówienia, którego wartość przekroczy 300 złotych. Zalet płynących z posługiwania się torbą z nadrukiem własnej marki jest wiele. Pierwszą z nich jest zwiększenie rozpoznawalności firmy pośród konsumentów. Drugą kwestią jest możliwość ofiarowania dodatku osobie robiącej duże zakupy, co stanowi miły gest i pozwala zbudować lojalność klienta na dłużej. Wynagrodzenie go drobiazgiem może sprawić, że ten z przyjemnością wróci do Ciebie po więcej.
W przypadku jakich branż dobrym pomysłem będą torby bawełniane?
Torby bawełniane mogą okazać się znakomitymi elementami promocji firmy wszędzie tam, gdzie klient ma do czynienia z produktem ekologicznym, wyprodukowanym w duchu fair trade czy też pochodzącym z recyklingu. Sektor spożywczy z całym bogactwem bakalii, nasion i orzechów, reprezentowany przez sklepy ekologiczne, ale również herbaciarnie i kawiarnie, punkty ze sprzedażą nalewek i piw rzemieślniczych, naturalnych miodów, kosmetyków organicznych – to idealne miejsca do wręczania klientom bawełnianych toreb na zakupy.
Nieskończenie wiele możliwości personalizacji produktu – poznaj niektóre z nich!
Duże możliwości projektowe pozwalają w pełni dopasować wygląd torby do oczekiwań przedsiębiorcy i specyfiki jego branży. Bazę koncepcyjną stanowi solidna, uszyta z mocnej i wytrzymałej bawełny, torba z uszami. Występuje w wielu różnych kolorach – począwszy od naturalnego (w tonacjach lnu), poprzez intensywne, mocno nasycone barwy, a skończywszy na neutralnych i bezpiecznych szarościach czy czerniach. Wykorzystując metodę sitodruku można nanieść na jej powierzchnię logo, wybrany slogan czy dane kontaktowe. Egzemplarze z nadrukiem dostarczają wielu elastycznych opcji dopasowania wyglądu do potrzeb własnych założeń marketingowych. Nadruk wykazuje dużą trwałość i dobrze znosi kolejne cykle prania. W zależności od potrzeb i dostępnego budżetu można zdecydować się na mniej lub bardziej pojemne torby. Ciekawą opcją w tym kontekście może być wariant składany do wielkości koperty, zapinany na nap, który zajmuje bardzo mało miejsca w plecaku czy torbie.