Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Technologie

Zarządzanie relacjami z klientem, dzięki systemowi GoNet CRM

GoNet CRM

Klient stanowi podstawę każdego biznesu. Utrzymanie z nim dobrych relacji jest gwarancją zrównoważonego rozwoju firmy. Zbudowanie dobrej, trwałej i długoterminowej więzi z kontrahentem, ugruntowuje pozycję przedsiębiorstwa, ponieważ zapewnia stały zysk.

Z tego też powodu tak popularne są dziś systemy CRM, których podstawowym zadaniem jest ułatwienie zarządzania relacjami z klientami. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są najważniejsze zalety systemów CRM i dlaczego warto wybrać GoNet CRM.

Filozofia CRM

Filozofia CRM zakłada, że utrzymanie dobrej relacji z klientem oraz budowanie jej w oparciu o wzajemne zaufanie, to klucz do sukcesu. Warto dodać, że filozofia CRM w dużej mierze opiera się o schemat 20/80, w myśl którego 20% stałych klientów, którzy mają dobre relacje z firmą, przynosi 80% zysku.

 Reszta to klienci niedochodowi lub nawet przynoszący straty. Dlatego też tak istotne jest to, aby relacje ze stałymi klientami zawsze były na najwyższym poziomie. Systemy CRM są w tym niezwykle pomocne, ze względu na wiele zalet.

Dlaczego warto mieć w firmie oprogramowanie CRM?

Każda firma chce dbać o swoich klientów. Oprogramowanie CRM pozwala na utrzymywanie relacji z klientami na najwyższym poziomie. Jest to narzędzie, z którego najczęściej korzystają handlowcy. Zarządzanie relacjami z klientem jest dzięki temu proste, szybkie, skuteczne i maksymalnie intuicyjne.

Elektroniczny obieg dokumentów automatyzuje wiele procesów, dzięki czemu kontakt z klientem jest na bardzo wysokim poziomie. Handlowcy zyskują wówczas wiele możliwości budowania pozytywnej relacji z klientem, co przekłada się na obopólną korzyść.

Sprawdź ofertę GonetCRM tutaj: https://www.gonetcrm.pl/demo

Dlaczego warto wybrać system GoNet CRM?

GoNet CRM to innowacyjny system do zarządzania relacjami z klientami. Ma on budowę modułową, dzięki czemu w prosty sposób dostosujesz go do wymagań swojego zespołu. Wiele różnych modułów funkcjonalności sprawia, że ten intuicyjny system stanie się prawą ręką każdego handlowca i osoby odpowiedzialnej za utrzymywanie kontaktu z klientem.

Funkcjonalności systemu GoNet CRM

System CRM przede wszystkim ma być maksymalnie funkcjonalny. Modułowość GoNet CRM sprawia, że używasz tylko tych funkcji, których w danym momencie potrzebujesz. Daje to bardzo szerokie spektrum możliwości personalizacji oprogramowania.

Funkcjonalności podstawowe

Moduł podstawowy zawiera w sobie sześć  kluczowych funkcjonalności. Stanowią one swoistą kwintesencję zarządzania relacjami z klientem. Są to:

  • moduł zarządzania informacjami o kliencie – pigułka wiedzy na temat klienta w jednym miejscu,

  • moduł korespondencji – rejestrowanie relacji z klientem, w tym także e-poczty,

  • moduł zadań – umożliwia pracę zadaniową, co zdecydowanie optymalizuje czas pracy,

  • moduł zarządzania dokumentami i załącznikami – elektroniczny obieg dokumentów,

  • moduł raportowania oraz moduł administracyjny – szereg możliwości konfiguracji programu.

Podstawowe moduły GoNet CRM stanowią podstawę efektywnego budowania relacji z klientem. Ułatwiają codzienną pracę i sprawiają, że klient czuje się wyjątkowo. Jest to spowodowane przekonaniem, że firma o nim pamięta i o niego dba.

Wgląd w historię relacji z klientem pozwala handlowcom na dostosowanie przekazu marketingowego do indywidualnego przypadku. To zaś przekłada się na lojalność konsumencką oraz finalnie zwiększa zysk.

Funkcjonalności dodatkowe

GoNet CRM został wyposażony w wiele dodatkowych funkcjonalności:

  • moduł integracji z systemem fakturującym – praktyczne rozwiązanie połączenia systemu CRM z oprogramowaniem takim jak Cormach XC lub Enova,

  • moduł zamówień – szybkie i proste organizowanie atrakcyjnych graficznie ofert dla indywidualnych klientów,

  • moduł projektów – zapewnia możliwość pracy projektowej, dzięki czemu zarządzanie złożonymi akcjami długoterminowymi jest maksymalnie uproszczone. Co więcej, moduł projektów zapewnia także odpowiednie planowanie wykorzystania zasobów firmy,

  • moduł serwisowy – umożliwia ewidencję urządzeń zainstalowanych u klientów.

Przetestuj system GoNet do zarządzania relacjami z klientem za darmo!

Nie lubisz kupować kota w worku? Bez obaw! System GoNet możesz przetestować całkowicie za darmo, dzięki demonstracyjnej wersji tego programu. Jest to doskonały sposób, aby zapoznać się z działaniem i funkcjonalnościami GoNet CRM.