Biznes informacje – wywiady biznesowe, pomysły na biznes

Wywiady biznesowe

teoriabiznesu.pl

Teoriabiznesu.pl prowadzi wywiady z przedsiębiorcami i freelancerami, którzy poprzez pomoc innym mają możliwość zareklamować własną markę. W jaki sposób ?

Każdy wywiad składa się z pytań skierowanych do rozmówcy, które nawiązują do prowadzonej przez niego działalności. Odpowiedzi na nie, pomogą zrozumieć czytelnikowi jakie problemy rozwiązuje Twoja firma.

Kolejny zestaw pytań przygotowany zostanie pod kątem branży, którą się zajmujesz, a ich zadaniem będzie wyjaśnienie czytelnikom, jak Twoja wiedza może pomóc im w prowadzeniu biznesu. Dla przykładu, osoba prowadząca agencję SEO w kilku zdaniach może przedstawić , dlaczego warto aby strona klienta była widoczna w wyszukiwarce Google. Analogicznie, specjalista od Social Media Marketingu może przekonać czytelnika do zwiększenia widoczności w mediach społecznościowych.

Za pomocą pytań i odpowiedzi wyjaśnimy czytelnikom podstawowe zagadnienia związane z Twoją branżą. Na przykład od przedstawiciela agencji SEO otrzymamy odpowiedź, jaki wpływ na pozycjonowanie ma szybkość ładowania strony na urządzeniach mobilnych.

Na koniec wywiadu umieścimy na Twoje życzenie zdjęcie i pełne dane, w których podamy adres strony internetowej, bloga lub portfolio.

Na zgłoszenie chęci udzielenia przez Ciebie wywiadu czekamy pod naszym adresem mailowym zamieszczonym w dziale „kontakt”.

Pod tym linkiem przedstawiamy przykładowe wywiady biznesowe

Zapoznaj się z przykładowymi pytaniami jakie zadaliśmy specjaliście od Social Media Marketingu:

Czym się zajmujesz na co dzień ?

Jaki był najciekawszy projekt, w jakim brałeś udział?

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?

Z klientami jakiej branży najbardziej lubisz pracować ?

Jaki konkretny problem rozwiązuje Twoja firma?

Czym się wyróżniasz na tle konkurencji?

Jak starasz się dotrzeć do potencjalnego klienta ?

Obecnie w sieci możemy znaleźć wiele portali społecznościowych. Czy każdy z nich nadaje się do promowania swojego biznesu ?

Załóżmy że prowadzę firmę produkującą podkładki pod mysz i przy okazji rozwijam portal rozrywkowy. Czy do promocji obu działalności zastosujemy te same kanały społecznościowe ?

Jak przekonasz przedsiębiorcę do promowania marki w mediach społecznościowych, skoro miesięcznie wydaje krocie na pozycjonowanie strony ?

Czy jest możliwe osiągniecie dobrej jakości wejść na stronę bez pozycjonowania, posługując się jedynie kanałami społecznościowymi ? W jakich przypadkach jest wskazane przerzucenie budżetu na promocje w mediach. kosztem pozycjonowania w Google ?

Jakie media społecznościowe wg Ciebie zyskują na popularności w kontekście promowania swojej marki ?
W jaki sposób firma produkująca podkładki pod mysz może wykorzystać serwis Youtube do promowania swojej marki ? Czy znajdzie się tam miejsce dla takiej branży ?

Wiele osób na początku korzysta z narzędzia jakim jest Google AdWords, równocześnie pozycjonując swoją stronę. Jak to wygląda z Facebook Ads ? Czy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych także są zalecane w początkowej fazie promowania marki ?

Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące Twojej działalności, które byś chciał zrealizować?

teoriabiznesu.pl