Pomysł na biznes / Franczyza / Pomysł na firmę

Wywiady biznesowe

teoriabiznesu.pl

Portale internetowe:

Wywiad z przedstawicielem portalu Praca.plhttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/o-sytuacji-na-rynku-pracy-opowiada-aleksandra-wesolowska-z-portalu-praca-pl/

Firmy i instytucje:

Wywiad z przedstawicielem fundacji Trading Jamhttps://teoriabiznesu.pl/internet/jak-inwestowac-w-kryptowaluty-z-glowa/

Wojtex – największy operator franczyzowy – https://teoriabiznesu.pl/franczyza/franczyza-z-pphu-wojtex/

Agencje marketingowe:

Wywiad z właścicielem Agencji SFEOhttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/o-pozycjonowaniu-sklepow-internetowych/

Founder & SEO Specialisthttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/tomasz-stopka-o-karach-od-google-wirtualnej-rzeczywistosci-i-hololens/

Wywiad z Social Media Manager i copywriteremhttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/o-budowaniu-marki-w-mediach-spolecznosciowych/

Wywiad z dyrektorem marketingu w LifeTubehttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/biznes-filmowy-na-youtube/

Wywiad z właścicielką agencji marketingowej ClueGrouphttps://teoriabiznesu.pl/blisko-ludzi/o-aktualizacji-algorytmu-google-i-roznych-wersjach-strony/

——————————————————–

Teoriabiznesu.pl prowadzi wywiady z przedsiębiorcami i freelancerami, którzy poprzez pomoc innym mają możliwość zareklamować własną markę. W jaki sposób ?

Każdy wywiad składa się z pytań skierowanych do rozmówcy, które nawiązują do prowadzonej przez niego działalności. Odpowiedzi na nie, pomogą zrozumieć czytelnikowi jakie problemy rozwiązuje Twoja firma. Dodatkowo podsuwają pomysł na biznes.

Wywiady biznesowe a prowadzenie firmy

Kolejny zestaw pytań przygotowany zostanie pod kątem branży, którą się zajmujesz, a ich zadaniem będzie wyjaśnienie czytelnikom, jak Twoja wiedza może pomóc im w prowadzeniu biznesu. Dla przykładu, osoba prowadząca agencję SEO w kilku zdaniach może przedstawić , dlaczego warto aby strona klienta była widoczna w wyszukiwarce Google. Analogicznie, specjalista od Social Media Marketingu może przekonać czytelnika do zwiększenia widoczności w mediach społecznościowych.

Za pomocą pytań i odpowiedzi wyjaśnimy czytelnikom podstawowe zagadnienia związane z Twoją branżą. Dla przykładu, od przedstawiciela agencji SEO otrzymamy odpowiedź, jaki wpływ na pozycjonowanie ma szybkość ładowania strony na urządzeniach mobilnych.

Na koniec wywiadu umieścimy na Twoje życzenie zdjęcie i pełne dane, w których podamy adres strony internetowej, bloga lub portfolio.

Na zgłoszenie chęci udzielenia przez Ciebie wywiadu czekamy pod naszym adresem mailowym zamieszczonym w dziale „kontakt”.

Pod tym linkiem przedstawiamy przykładowe wywiady biznesowe