W sierpniu 2023 Bolt wprowadził opcję zamawiania przejazdów taksówkami z 72 godzinnym wyprzedzeniem. Teraz firma wydłuży możliwość rezerwacji do nawet 90 dni przed planowaną podróżą. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów. Od uruchomienia pierwszej wersji rozwiązania Bolt odnotował w skali globalnej gwałtowny wzrost popytu na rezerwacje przejazdów, a popyt ten rośnie o 30% z miesiąca na miesiąc.
W sierpniu 2023 Bolt wprowadził opcję zamawiania przejazdów taksówkami z 72 godzinnym wyprzedzeniem. Teraz firma wydłuża czas, z jakim wyprzedzeniem można zrobić rezerwację przejazdu. Nie tylko usprawni to korzystanie z usług Bolt przez pasażerów, ale również pomoże im w planowaniu podróży po mieście, umożliwiając lepsze przygotowanie do wyjazdów zagranicznych. W przypadku poruszania się po własnym mieście, klienci mogą lepiej zaplanować dojazd na spotkania, uroczystości, wydarzenia, lotniska, dworce kolejowe i dworce autobusowe. Podczas podróży klienci mogą z 90-dniowym wyprzedzeniem zarezerwować Bolt na lotnisko, do restauracji na wieczór po przyjeździe do nowego miasta, a następnie na imprezę.
Wprowadzenie możliwości rezerwacji przejazdów z 90-dniowym wyprzeniem to także korzyść dla klientów Bolt Business. Dostęp do rezerwacji z wyprzedzeniem pozwala na punktualny dojazd na spotkania i planowanie podróży służbowych gości na wydarzenia. Z kolei klienci z branży turystycznej mogą z góry zorganizować transport, taki jak odbiór z lotniska, dla swoich gości.
– Od czasu wprowadzenia możliwości rezerwacji przejazdów, w odpowiedzi na opinie klientów, obserwujemy znaczący popyt na to rozwiązanie. Mamy nadzieję, że wydłużenie okna rezerwacji z 72 godzin do 90 dni przyniesie równie dobre efekty. To kolejny krok w kierunku realizacji naszej misji, ponieważ umożliwienie klientom Bolt i Bolt Business planowania przejazdów, pozwoli łatwiej niż kiedykolwiek odejść od samochodów prywatnych i przesiąść się na współdzielone opcje transportu, takie jak usługi przejazdów taksówkami – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Przejazdy zamawiane przez aplikację Bolt są aktualnie dostępne w ponad 40 miastach w całej Polsce.
Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.