Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln nowych konsumentów.
Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy produktów tworzonych przez polskie firmy. Już dzisiaj Grow Now jest w stanie zaoferować dostęp do 300 mln konsumentów w Europie w ciągu zaledwie kilku miesięcy promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam, a w efekcie polskim markom, rozszerzenie tych działań o kolejne 300 mln konsumentów. Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą.
Przemysław Brejwo, Managing Partner w Grow Now.