Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Jak zaplanować masową wysyłkę SMS?

sms

Specjaliści ds. marketingu wciąż poszukują kolejnych sposobów na zwiększenie swojej skuteczności. Uważnie obserwują nowe trendy reklamowe, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Aby ich kampanie odnosiły spektakularne sukcesy, przekaz musi trafić do jak największej liczby odbiorców.

Masowa wysyłka SMS, czyli błyskawiczne i skuteczne komunikaty

Współcześnie większości właścicieli firm zależy zatem na jak najbardziej rozbudowanej bazie odbiorców. Nawet lokalne biznesy bardzo często przeradzają się w ogólnokrajowe przedsiębiorstwa, chociażby poprzez prowadzenie wysyłkowej sprzedaży. Masowa wysyłka SMS to narzędzie, które pozwoli ci dotrzeć do wszystkich klientów i wspólników, niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Przekonaj się, jak to działa.

Na czym polega masowa wysyłka SMS?

Aby masowa wysyłka SMS była możliwa, musisz utworzyć własną bazę odbiorców. Możesz zrobić to samodzielnie, stopniowo wprowadzając do systemu kolejne dane lub umożliwić klientom rejestrację poprzez formularz online, SMS lub kod QR. Pamiętaj jednak o zachowaniu zasad związanych z RODO. Jeśli chcesz przechowywać i wykorzystywać dane swoich klientów w celach biznesowych, musisz uzyskać ich zgodę.

Stworzona w ten sposób lista kontaktów ma podwójne zastosowanie. Po pierwsze, zebranie wielu numerów kontaktowych lub adresów e-mail w jednym miejscu umożliwia wysłanie komunikatu do wielu zainteresowanych. Właśnie o tej funkcji myślimy najczęściej. Zapominamy jednak, że nasze treści powinny być różnorodne. Nawet jeśli jeden produkt możemy sprzedać zarówno młodszej, jak i starszej grupie odbiorców, dla każdej z nich potrzebujemy innej formy reklamy. Analiza danych zgromadzonych w bazie kontaktów — takich jak zajmowane stanowisko lub rok urodzenia klienta — pozwala na dostosowanie kampanii marketingowych do upodobań wybranej społeczności. Dzięki takiej reklamie szybko odnotujesz wzrost zysków.

Plan masowej wysyłki SMS

Kiedy już stworzymy listę kontaktów, możemy skupić się na opracowaniu strategii marketingowej. Platforma dla firm mProfi umożliwia przedsiębiorcom zaplanowanie daty i godziny masowej wysyłki SMS, dzięki czemu kampania promocyjna pozostaje pod ich stałą kontrolą. Specjaliści ds. marketingu wiedzą, z jakim wyprzedzeniem warto informować odbiorców o planowanych wyprzedażach, nowych produktach i usługach lub dokonanych rezerwacjach. Skorzystaj z wirtualnego systemu, aby poszczególne komunikaty dotarły do wszystkich na czas.

Treść komunikatu

Niemniej ważna od kwestii technicznych jest oczywiście treść wiadomości SMS i e-mail. Dostosuj ją do twojej grupy odbiorców — to możliwe, ponieważ z masowej wysyłki SMS korzystają obecnie przedstawiciele niemal każdej specjalizacji. Właściciele restauracji, ośrodków wypoczynkowych, sklepów odzieżowych i salonów kosmetycznych to tylko część spośród nich. Platformę mProfi coraz częściej doceniają także szkoleniowcy, dyrektorzy szkół i pracownicy administracyjni. Wyprzedź konkurencję i już dziś wprowadź nowoczesne rozwiązania do swojej firmy.