Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Franczyza

Da Grasso wspiera sportowe inicjatywy

da grasso

Da Grasso, jedna z największych franczyzowych sieci pizzerii w kraju, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, angażując się aktywnie w promocję wydarzeń sportowych. Sieć została oficjalnym partnerem biegów Pizza Run, odbywających się latem w kilku polskich miastach. Po wprowadzeniu specjalnej oferty dla fanów sportu na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, firma zapowiada jej przedłużenie na czas trwania Igrzysk Olimpijskich.

Da Grasso od lat wspiera aktywny tryb życia i angażuje się w inicjatywy promujące sport. Sieć została partnerem organizowanego przez Dominika Stanka „Pizza Run”, który pod koniec czerwca
w Warszawie zgromadził ponad 600 biegaczy. 4 sierpnia bieg zawita również do Poznania, a następnie do Łodzi. Podczas tych wydarzeń eksperci do spraw franczyzy i marketingu Da Grasso udzielają informacji na temat możliwości otwierania nowych lokali.

Uczestnicy biegu mają okazję porozmawiać z naszymi ekspertami na temat modelu franczyzowego, który gwarantuje pełne wsparcie franczyzobiorcom na każdym kroku – od doboru lokalizacji, przez szkolenia personelu, aż po pomoc operacyjną i marketing – mówi Mateusz Przygoński, manager ds. ekspansji Da Grasso.

Sieć konsekwentnie łączy promowanie sportu z serwowaniem lubianych przez Polaków dań. Przedłużenie zestawu kibica na czas Igrzysk Olimpijskich to kolejny krok w tym kierunku, który ma na celu nie tylko zadowolenie klientów, ale również wsparcie idei wspólnego przeżywania sportowych emocji.

Zależy nam na tym, aby nasi klienci mogli w pełni cieszyć się sportowymi emocjami przy swoich ulubionych smakach z Da Grasso. Zestaw kibica dostępny jest na naszej stronie internetowej w różnych wariantach, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Klient wybiera 3 pizze 42cm oraz 2 napoje od PepsiCo, dzięki czemu zyskuje atrakcyjny rabat – 20% na cały zestaw. To idealne połączenie, które sprawdzi się podczas wspólnego oglądania olimpijskich zmagań naszych  reprezentantów – mówi Kacper Brzeziński, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Da Grasso.

***

Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce, w której skład wchodzi około 190 lokali w całym kraju. Aktualnie intensywnie się rozwija i poszukuje partnerów franczyzowych w kilkunastu miastach Polski m.in.: Oławie, Mielcu, Kościerzynie, Dębicy, Krośnie, Inowrocławiu, Lesznie, Gnieźnie, Świdnicy, Tarnobrzegu czy Nowym Dworze Mazowieckim. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: https://www.dagrasso.pl/franczyza.