Blue Media (wkrótce Autopay), jedna z najcenniejszych polskich spółek technologicznych, wybiera UM jako partnera strategicznego w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Blue Media – jednym z największych polskich fintechów, z którego produktów, korzysta ok. 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie.
UM została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział trzy agencje.
„Długo szukaliśmy partnera, który ma nie tylko ogromne doświadczenie medialne, ale również doskonale rozumie nasze ambicje i cele. Cieszymy się, że to właśnie UM będzie nam towarzyszył w tworzeniu i egzekucji strategii nowej marki parasolowej Autopay”, mówi Damian Lüdke, Head of Brand Experience HUB, Blue Media.
Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi, oraz pełna obsługa mediowa działań, których celem jest zbudowanie szerokiej świadomości marki i oferowanych przez nią rozwiązań, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.
UM będzie również wspierać plany ekspansji zagranicznej Autopay Mobility, która zamierza przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną – w tym zakresie agencja wykorzysta swoje doświadczenie, strukturę, know-how i narzędzia, dzięki którym zarządza na europejskich rynkach aktywnością reklamową takich klientów, jak Dyson, H&M i Johnson & Johnson.