Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Zarejestruj się na majowy DIMAQ Voice!

DIMAQ Voice

 W agendzie spotkania będzie przewodził content – czyli jedna z najważniejszych składowych działań w zakresie marketingu cyfrowego. Już za tydzień majowa 39. edycja DIMAQ Voice. Tym razem spotykamy się online 23 maja, w godzinach 15:00 – 16:30.

 Zapraszamy do wysłuchania i wzięcia aktywnego udziału w rozmowie podczas dwóch prelekcji, które dla was przygotowaliśmy. Pierwsza dawka wiedzy będzie dotyczyła tego jak zgodnie z prawem czerpać z contentu udostępnianego w social mediach. Druga prelekcja rozwinie pokłady waszej kreatywności.

 Webinar odbywa się online. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/350-737-823


W majowej edycji wystąpią:

  • Magdalena Korol– adwokatka i wspólniczka w Kancelarii Creativa Legal, Prezeska fundacji Creativa Education, od 10 lat pomagam branży kreatywnej działać efektywnie i legalnie. Specjalizuje się w obsłudze agencji marketingowych i działów marketingu, start-upów, branży fashion & design oraz przedsiębiorstw z kapitałem włoskim działających w Polsce. Zajmuje się kwestiami związanymi in. z ochroną marki, prawami autorskimi, wizerunkiem, dobrami osobistymi, znakami towarowymi, czynami nieuczciwej konkurencji, prawem reklamy i social mediów.
  •  Karolina Kociołek, z Socjomanii – praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Prowadzi także zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05

Magdalena Korol – adwokatka i wspólniczka w Kancelarii Creativa Legal
Temat: Udostępnianie contentu w social mediach – jak zrobić to legalnie?

Z prezentacji dowiemy się odczas prezentacji bazującej na case studies, opowiem,

  • Jak zgodnie z prawem udostępniać treści w social mediach (FB/Instagram/Linkedin), ze szczególnym uwzględnieniem wizerunku i praw autorskich.
  • Zostaną omówione najczęściej popełniane błędy i ich konsekwencje prawne
  • A także zobaczycie jak udostępniać content bez narażania się na odpowiedzialność prawną.

Prelekcja II, godz. 15:45

Karolina Kociołek, social media lead w Socjomanii

Temat: Jak wykorzystać design thinking w pracy social media managera?

Z prelekcji dowiecie się:

  • Czym jest design thinking,
  • Jak uniknąć rutyny i skąd brać kreatywne pomysły na posty,
  • Jak wykorzystać design thinking w planowaniu komunikacji w mediach społecznościowych?

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

 Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar

O IAB Polska

 Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/

O DIMAQ

 DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/