Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Technologie

Call Center na własne potrzeby

orange

Sprawny przekaz połączeń w firmie to podstawa. Rozmowy odbierane przez odpowiednią osobę przyspieszają załatwianie spraw, oszczędzając tym samym cenny czas zarówno klienta, jak 
i pracowników. Raport firmy analitycznej BIA/Kelsey jasno wskazuje, że rozmowy telefoniczne nie odeszły do lamusa. Kontakt z osobą po drugiej stronie łącza jest nadal dla wielu z nas istotnym elementem przy podejmowaniu decyzji lub rozwiązywaniu problemów. Często jednak dla firm sprawne zarządzanie połączeniami stanowi wyzwanie. Orange Call Center pozwala zdjąć z przedsiębiorstwa ten ciężar i za pomocą nowych technologii zrobić porządki w firmowej centrali.

Nowe reguły, nowa jakość

Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają zapomnieć o informacyjnym zamieszaniu
w firmie. Wprowadzona przez Orange usługa, dzięki aplikacji internetowej, ułatwia przekierowanie połączeń do odpowiedniego działu. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna zyskuje zupełnie nową jakość dzięki dowolnie definiowanym regułom call center. Narzędzie to, w pełni konfigurowalne, daje komfort obsługi biur regionalnych czy pracowników w terenie. Nie ma konieczności inwestycji w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną. Na fundamentach istniejących numerów i sprzętu zostaje wprowadzona usługa zewnętrzna od Orange. Rozwój firmy, który często wiąże się
z nowymi lokalizacjami i pracownikami, w sferze telekomunikacji nie będzie generował dodatkowych kosztów. Wystarczy dokonać modyfikacji w aplikacji call center, aby dodać do sieci nowe działy i personel.

Same plusy, żadnych minusów

Wirtualna Centralka Orange (WCO) oferuje wszystkie opisane wyżej funkcjonalności. Pozwala opanować chaos telekomunikacyjny w przedsiębiorstwie. Dzięki niej można zintegrować wszystkie firmowe numery zarówno komórkowe, jak i PSTN, ESF oraz VoIP. Intuicyjna aplikacja pozwala korzystać z funkcji takiej, jak zapowiedź powitalna, wirtualna recepcja czy menu głosowe. Dzięki takim rozwiązaniom zyskuje nie tylko wizerunek firmy, ale także jej budżet. 

Konkretne sprawy trafiają bezpośrednio do pionu za nie odpowiedzialnego. Aplikacja pozwala również sporządzać i analizować raporty z połączeń oraz stosować nagrania tam, gdzie są możliwe i potrzebne. Rozwiązanie oferowane przez Orange można przetestować za 1 zł + VAT w ciągu jednego cyklu rozliczeniowego bez konieczności przedłużania umowy. Decydując się na stałą współpracę z WCO, przedsiębiorstwo inwestuje od 49 zł + VAT/mies. Jest to inwestycja
w wizerunek nowoczesnej, dobrze zorganizowanej firmy, otwartej na klienta i szanującej jego czas.

Po więcej informacji zapraszamy tutaj: https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/komunikacja/ile-kosztuje-call-center/.