Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Bolt Food świętuje 5 urodziny 

Bolt

Bolt Food obchodzi na świecie swoje piąte urodziny. W Polsce usługa dostępna jest już od 4 lat. Globalnie platforma oferuje użytkownikom dostęp do 40 000 restauracji w 16 krajach Europy i Afryki. Pierwsze na świecie zamówienie Bolt Food zostało zrealizowane 21 sierpnia 2019 roku w Tallinie w Estonii. Od tego momentu, platforma stale się rozwija, a w piątym roku działalności, platforma Bolt Food jest już obecna w ponad 100 miastach na całym świecie oraz w dziesięciu miastach w Polsce. Aby uczcić tę okazję, Bolt prezentuje najpopularniejsze zamówienia w historii platformy, jak również najciekawsze trendy wśród klientów z Polski.

Na podstawie danych dostępnych na platformie, najczęściej wybieranym produktem z Bolt Food w ciągu ostatnich pięciu lat stał się cheesburger. Jednocześnie, najpopularniejszym daniem obiadowym, bez względu na porę roku, pozostają właśnie burgery. Kurierzy świadczący usługę dostaw, łącznie dostarczyli ich ponad 4 miliony. Użytkownicy Bolt Food lubią również nocne przekąski – przez pięć lat po północy złożyli ponad 10 milionów zamówień, z czego największą liczbę stanowiły kebaby. Pizza, jako jedno z ulubionych dań na świecie, również cieszy się niesłabnącą popularnością –   we wszystkich krajach dostarczyliśmy już 2,5 miliona sztuk tego włoskiego przysmaku. Jednak nasi użytkownicy biją rekordy nie tylko w liczbie zamówionych posiłków – największe globalne zamówienie w Bolt Market obejmowało imponujące blisko 80 produktów, a w Polsce rekordzista zamówił blisko 50 artykułów na raz .

Trendy dostaw w Bolt Food zmieniają się wraz z porami roku i ważnymi wydarzeniami, jak nowy rok. W ciągu ostatnich pięciu lat dostarczono blisko 6 milionów zup, z czego większość trafiła do klientów w chłodniejsze miesiące. Natomiast sałatek i poke bowli dostarczono ponad 3,5 miliona – co ciekawe, niektóre z nich prawdopodobnie były realizacją noworocznych postanowień. W ramach obchodów piątej rocznicy Bolt Food, eksperci platformy policzyli także, ilu użytkowników świętowało swoje urodziny z Bolt Food w ciągu ostatnich pięciu lat. Ustalono, że dostarczonych zostało blisko 4 miliony tortów urodzinowych.

– Świętując piątą rocznicę istnienia Bolt Food , zdajemy sobie sprawę, że nie bylibyśmy tu, gdzie jesteśmy dzisiaj, bez naszych użytkowników. Każde składane przez nich zamówienie wspiera rozwój ekosystemu gastronomicznego, będącego fundamentem miast, w których ludzie lubią mieszkać. Dzięki temu możemy nadal być najlepszym partnerem dla restauracji i kurierów, łącząc gastronomię i sklepy z użytkownikami w lokalnych społecznościach – komentuje Agnieszka Cebulska, General Manager, Bolt Food w Polsce.

Bolt Food jest dostępny w Polsce od 2020 roku i oferuje usługi dostawy jedzenia oraz artykułów spożywczych w dziesięciu miastach. Dzięki możliwościom stworzonym przez usługi dostawcze, Bolt Food jest sojusznikiem partnerów kurierskich, zapewniając im pełną przejrzystość i kontrolę nad ich zarobkami. Usługi dostawcze jeszcze bardziej wspierają misję Bolt, ponieważ ekosystem gastronomiczny jest fundamentem miast, w których ludzie lubią i chcą mieszkać