Od 1 czerwca br. Bolt zostanie nowym, oficjalnie rekomendowanym partnerem transportowym Lotniska Chopina w Warszawie. Użytkownicy europejskiej superaplikacji, a także klienci Bolt Business będą mogli odtąd bezproblemowo podróżować sprzed terminalu na poziomie Przylotów. W ten sposób Bolt udowadnia, że jest godnym zaufania partnerem, który nieustannie działa na rzecz podnoszenia komfortu i jakości przejazdów taksówkami.
W wyniku podpisania umowy o współpracy pomiędzy Bolt a PPL, od początku czerwca br. Bolt zostanie rekomendowanym partnerem transportowym Lotniska Chopina w Warszawie. O wyborze firmy zdecydowały nie tylko profesjonalne podejście do obsługi klienta, ale też wdrożone zmiany i nowe rozwiązania bezpieczeństwa, które oferuje aplikacja Bolt, Jest to również o tyle istotne, że Lotnisko Chopina w 2023 roku obsłużyło 18,5 miliona pasażerów, a w tym roku liczba ta może po raz pierwszy w 90-letniej historii portu przekroczyć 20 milionów.
– Cieszymy się, że Bolt dołączył do grona rekomendowanych przez Lotnisko Chopina przewoźników świadczących usługi przewozu pasażerów. Dzięki naszemu partnerowi poszerza się oferta dla podróżnych, co jest szczególnie ważne przed startującym sezonem wakacyjnych wyjazdów – mówi Anna Dermont, Zastępca Dyrektora Biura Strategii i Rozwoju, rzecznik prasowy Lotniska Chopina.
– Jesteśmy bardzo dumni, że Bolt zostaje oficjalnym partnerem Lotniska Chopina. Głęboko wierzę, że w ten sposób wychodzimy naprzeciw potrzebom wszystkich osób podróżujących z Lotniska Chopina turystycznie i służbowo. Dzięki naszym działaniom na rzecz podnoszenia komfortu i jakości przejazdów za pośrednictwem aplikacji Bolt, użytkownicy mogą liczyć na sprawny i wygodny transport z Lotniska – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Udogodnienia dla podróżnych
Pasażerowie zamawiający przejazd z Lotniska Chopina, będą mogli od teraz zamówić przejazdy w kategorii Comfort, bezpośrednio sprzed terminalu na poziomie Przylotów. Ponadto na lotnisku do dyspozycji pasażerów będą także specjalnie przeszkoleni agenci, oznaczeni logo firmy Bolt, którzy pomogą podróżnym m.in w zainstalowaniu aplikacji czy znalezieniu miejsca odbioru. Informację o możliwościach podróży z aplikacją Bolt będzie można również uzyskać w jednym z dwóch punktów informacyjnych Bolt. Na terenie lotniska będą się znajdować także 2 oznaczone miejsca odbioru, gdzie kierowcy będą podjeżdżać po pasażerów.
Rozwiązanie dla klientów biznesowych
Oficjalna dostępność Bolt na Lotnisku Chopina ma szczególne znaczenie dla klientów Bolt Business. Od teraz jakość podróży służbowych z lotniska będzie jeszcze lepsza i bardziej komfortowa.
– Partnerstwo z Lotniskiem Chopina to także istotna zmiana dla klientów Bolt Business, wykonujących przejazdy służbowe. Dla nich połączenie z głównym portem lotniczym w Stolicy jest kluczowe. Co więcej, właśnie wprowadziliśmy nowe usprawnienie dla pracodawców- Kupony, które ułatwiają organizację przejazdów służbowych – komentuje Radosław Mincewicz, Bolt Business Country Sales Manager w Polsce.
Przejazdy zamawiane przez aplikację Bolt są aktualnie dostępne w ponad 50 miastach w całej Polsce.
***
Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.